کد خبر 572435
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

به دنبال ادعای یک زن مبنی بر بستن بمب به شکم در فرودگاه مخصوص پرواز هواپیمای رئیس‌جمهور آمریکا و انتشار مطلب جدید پیشخدمت ترامپ علیه اوباما، تدابیر امنیتی در این کشور شدت گرفت.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک پایگاه هوایی آمریکا که هواپیمای مخصوص رئیس جمهور این کشور در آن فرود می آید، برای مدت کوتاهی تعطیل شد.
 
تعطیلی پایگاه هوایی «جوینت بیس اندروز» پس از آن صورت گرفت که یک زن در این فرودگاه ادعا کرد بمب به همراه دارد.
 
در صفحه این پایگاه هوایی در شبکه اجتماعی «توییتر» درباره این حادثه آمده است: حوالی ساعت 5 و 15 دقیقه عصر پنجشنبه به وقت محلی، یک زن وارد مرکز کنترل بازدید کنندگان در فرودگاه جوینت بیس اندروز شد و ادعا کرد بمبی را به شکم خود وصل کرده است.
 
بر اساس این گزارش زمانی که نیروهای عملیات اضطراری به محل رسیدند، این فرد بازداشت شد و گروه خنثی سازی بمب پس از بررسی اعلام کرد هیچ بمبی وجود ندارد.
 
نیروهای عملیات اضطراری هنوز هم در حال بررسی محل هستند و از افراد مقیم و پرسنل محل درخواست کردند از این منطقه دوری کنند.
 
این پایگاه هوایی در فاصله حدود 15 مایلی جنوب شرق واشینگتن قرار دارد، و فرودگاه اصلی مورد استفاده هواپیمای مخصوص رئیس جمهور آمریکا، وزیر امور خارجه و سایر مقامات عالی این کشور و همچنین مقامات عالی دیگر کشورها است که به آمریکا سفر می کنند.
 
این در حالی است که سرویس مخفی آمریکا تأیید کرده است درباره اظهارات جنجالی «آنتونی سنکال،» پیشخدمت دیرینه دونالد ترامپ، که خواستار کشته شدن اوباما شده بود تحقیق خواهد کرد.
 
«رابرت هوباک،» سخنگوی سرویس مخفی، در بیانیه ای اعلام کرد: سرویس مخفی آمریکا از این موضوع آگاهی دارد و تحقیق مناسبی در این باره انجام خواهد داد.
 
آنتونی سنکال در پست تازه ای در شبکه اجتماعی فیس بوک نوشت باراک اوباما به عنوان عامل دشمن باید به وسیله ارتش هدف گلوله قرار گیرد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس