کد خبر 572421
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین با تمدید قراردادش تا سال ۲۰۲۰ این فرصت را دارد تا برای ۴ سال آینده و المپیک بعدی برنامه‌ریزی کند.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال آرژانتین، جواز حضور در المپیک 2016 ریو را ماه اکتبر سال گذشته به دست آورد. به همین خاطر، لیگ جهانی 2016، فرصت مناسبی برای آماده‌سازی آنها در یک میدان جدی و سطح بالاست.

خولیو ولاسکو، سرمربی افسانه‌ای آرژانتینی‌ها هم با تمدید قراردادش تا سال 2020 این فرصت را دارد تا برای 4 سال آینده و المپیک بعدی برنامه‌ریزی کند.

خوان آنتونیو گوتیه‌رس، رئیس فدراسیون والیبال آرژانتین در مورد تمدید قرارداد ولاسکو گفت: از ادامه حضور ولاسکو به عنوان سرمربی تیم ملی بسیار خوشحال و هیجان زده هستیم. او تا المپیک 2020 توکیو با ما خواهد بود و نتایج تیم ملی در چند سال گذشته نیز نشان می‌دهد که در مسیر درستی حرکت می‌کنیم.

تیم ملی آرژانتین در هفته نخست لیگ جهانی با برزیل، آمریکا و ایران در برزیل دیدار می‌کند. این در هفته دوم به مصاف لهستان، فرانسه و روسیه می‌رود و در هفته سوم به میزبانی تهران با صربستان و ایتالیا روبرو می‌شود.

ولاسکو تیم ملی ایتالیا را در سال‌های 1989 تا 1996 به 2 عنوان قهرمانی جهان، 3 مدال طلای اروپا، قهرمانی جام جهانی و 5 عنوان نخست لیگ جهانی رسانده است، می‌خواهد آغازگر دوران جدید برای تیم ملی کشورش باشد.

ولاسکو که به «پروفسور والیبال» در جهان شهرت دارد در این مورد می‌گوید: من معتقدم که تیم ملی آرژانتین، مجموعه‌ای از بهترین‌ها نیست اما هر بازیکن در پست خودش بهترین است. بازیکنان باید در هر بازی با تمام خود تلاش کنند. من به آنها گفته‌ام اگر نمی‌خواهند جزو 6 بازیکن اصلی درون زمین باشند بهتر است اردو را ترک کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس