مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در مسابقات انتخابی المپیک مقابل تیم‌هایی مانند فرانسه و لهستان هم برای پیروزی بازی خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، رحمان محمدی‌راد درمورد شرایط تیم ملی والیبال ایران در آستانه اعزام به فرانسه برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی والیبال این کشور اظهار داشت: شرایط بازیکنان خوب است و همه تلاش می کنند بهترین عملکرد را داشته باشند. تمام ملی‌پوشان یک هدف دارند و می‌خواهند والیبال ایران را به هدفش برسانند.

وی با بیان اینکه شناخت نسبی از حریفان‌مان در مسابقات انتخابی المپیک داریم، عنوان کرد: شرایط به گونه‌ای نیست که بتوانیم تیمی را دست‌کم بگیریم. برای پیروزی مقابل هر حریفی باید با 100درصد توان وارد میدان شویم و والیبال خوبی به نمایش بگذاریم. حریفان اول ما تیم‌های اروپایی فرانسه و لهستان هستند و پس از آنها هم تیم‌هایی مانند استرالیا و ژاپن و کانادا هستند.

مربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: سایر تیم‌ها را هم باید جدی گرفت؛ برای مثال ژاپنی‌های میزبان تدارک خیلی خوبی دیده‌اند و بازی‌های دوستانه خوبی برگزار می‌کنند. امیدوارم بتوانیم مقابل تیم‌هایی مانند استرالیا و ژاپن پیروز شویم تا راحت‌تر به مصاف سایر حریفان برویم. ما قطعاً مقابل تیم‌هایی مانند فرانسه و لهستان هم برای پیروزی وارد میدان خواهیم شد.

محمدی‌راد درخصوص همکاری با لوزانو، عنوان کرد: خیلی‌ها می‌گویند که نحوه کار لوزانو شبیه ولاسکو است. سرمربی آرژانتینی تاکید زیادی روی مسائل ریز دارد و سعی می‌کند شرایط تمام ملی پوشان را زیر نظر داشته باشد. او هر زمانی که احساس کند بازیکنی از نظر روحی افت کرده با وی صحبت می‌کند تا وی ریکاوری روحی شود.

وی ادامه داد: ما بازی‌های تدارکاتی خوبی هم پیش‌بینی کرده‌ایم که بدون شک ایران را در مسیر المپیکی شدن کمک می‌کند. قطعاً تمام بازیکنان با قدرت به فرانسه خواهند آمد تا بتوانند در لیست نهایی برای مسابقات انتخابی المپیک قرار بگیرند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس