سردار «حاج محمد ناظری» فرمانده‌ی یگان تکاوری نیروی دریایی سپاه پاسداران و از رزمنده گان سال های دفاع مقدس بود که دو روز قبل در حین انجام ماموریت، به یاران شهیدش پیوست

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، تصویری که پیش رو دارید، مربوط به فیلم یورش از فیلم های سینمایی دفاع مقدس است که «سردار محمد ناظری» نقشی کوتاه و افتخاری را در آن ایفا نمود. در تصویر «جمشید هاشم‌پور» از هنرمندان سینمای کشور دیده می شود. این فیلم در سال 1376 به کارگردانی محسن محسنی نسب، ساخته شده است.

سردار «حاج محمد ناظری» فرمانده‌ی یگان تکاوری نیروی دریایی سپاه پاسداران و از رزمنده گان سال های دفاع مقدس بود که دو روز قبل در حین انجام ماموریت، به یاران شهیدش پیوست.
روحمان با یادش شاد
هدیه به روح بلندپروازش صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


عکس/«جمشیدهاشم پور» در کنار فرمانده تکاوران سپاه

در خلاصه این فیلم آمده است: در پي موشك باران تهران، يك گروه ده نفري از بسيجيان به فرماندهي محمود كاوه براي انهدام سكوهاي موشكي با چتر نجات در عمق خاك عراق فرود مي آيند و به محض ورود، در محاصره نيروهاي عراقي قرار مي گيرند و همه شان، جز مرتضي و محمود كه اسير مي شوند، به شهادت مي رسند. فرمانده عراقي ها به ياد مي آورد كه محمود پيش از انقلاب، قهرمان تيراندازي مسابقات پيمان سنتو بوده و پس از شكنجه دادن آنها، دستور انتقال شان به اردوگاه اسيران را صادر مي كند. بين راه مرتضي و محمود نگهبانان خود در كاميون ارتشي را خلع سلاح مي كنند، اما مرتضي پشت فرمان اتومبيل تير خورده و شهيد مي شود. محمود به تنهايي خود را به محل سكوي پرتاب موشك ها مي رساند و آنجا را با سلاح هايي كه از پايگاه عراقي ها ربوده منهدم مي كند. فرمانده نيروهاي عراقي محمود را مي يابد و او را تعقيب مي كند؛ اما در يك نبرد تن به تن، محمود او را نيز از پاي درمي آورد و راهي وطن مي شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
    2 0
    ما آخر نفهمیدیم که سردار ناظری به چه دلیلی دار فانی را وداع گفتند؟
  • حیدر ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
    0 0
    فیلم سینمایی یورش ساعت پخش: ساعت 22 روزجمعه 24 اردیبهشت از شبکه افق
  • ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
  • آقای م ر ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    ایشون به دلیل اثرات شیمیایی بجا مونده از دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدن.
  • ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    1 0
    جراحات شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس