بر اساس فیش‌های حقوقی منتشرشده، 4 مدیر ارشد بیمه مرکزی وام‌های کلان چند ده میلیون تومانی تحت عنوان وام خودرو، وام ضروری و ...دریافت کرده اند.

گروه اقتصادی مشرق- فیش‌های حقوقی 4 مدیر ارشد بیمه مرکزی از دریافت مجموعا 2.5 میلیارد تومان وام توسط این عده قلیل خبر می‌دهد.

بر اساس فیش‌های حقوقی منتشرشده، 4 مدیر ارشد بیمه مرکزی وام‌های کلان چند ده میلیون تومانی تحت عنوان وام خودرو، وام ضروری، وام تجهیزات و وام مسکن دریافت کرده‌اند.

وام‌های دریافتی مدیران بیمه مرکزی، ارقامی بین 9 میلیون تا 484 میلیون تومان بوده است.

بالاترین وام دریافتی مدیران بیمه مرکزی، وام 484 میلیون تومانی یکی از مدیران است که تحت عنوان وام ضروری به وی پرداخت شده است. 

یکی دیگر از مدیران بیمه مرکزی، وام ضروری 454 میلیونی و دیگری وام 444 میلیون تومانی دریافت کرده است.

مجموعا 4 مدیر ارشد بیمه مرکزی بیش از 1.5 میلیارد تومان وام ضروری دریافت کرده‌اند. وام ضروری همانطور که از نامش پیداست برای امور ضروری و فوریتی همچون بیمار اورژانسی محتاج به عمل جراحی به کارکنان دستگاه‌ها پرداخت می‌شود. طبیعی است ارقام بالای 400 میلیون تومان فقط با عنوان ضروری به این مدیران پرداخت شده است.

از وام ضروری 484 میلیون تومانی تا وام 103 میلیونی خودرو /چهار مدیر بیمه مرکزی 2.5 میلیارد تومان وام گرفتند

از وام ضروری 484 میلیون تومانی تا وام 103 میلیونی خودرو /چهار مدیر بیمه مرکزی 2.5 میلیارد تومان وام گرفتند

از وام ضروری 484 میلیون تومانی تا وام 103 میلیونی خودرو /چهار مدیر بیمه مرکزی 2.5 میلیارد تومان وام گرفتند

از وام ضروری 484 میلیون تومانی تا وام 103 میلیونی خودرو /چهار مدیر بیمه مرکزی 2.5 میلیارد تومان وام گرفتند

4 مدیر ارشد بیمه همچنین  307 میلیون تومان هم وام خودرو دریافت کرده‌اند. جالب آن که دو نوع وام خودرو به آنها داده شده: یک وام خودرو و دیگری تحت عنوان وام خودروی مدیران.

وام‌های خودروی مدیران بیمه بین 25 تا 103 میلیون تومان بوده و آنها بین 9 تا 12 میلیون تومان هم وام خودروی مدیران دریافت کرده‌اند.

سه تن از مدیران بیمه نیز وام تعمیرات و تجهیزات با ارقام 84-83 میلیون تومان دریافت کرده‌اند.

وام مسکن نیز به سه تن از مدیران بیمه مرکزی در ارقام 166 تا 168 میلیون تومان پرداخت شده است.
 
بر اساس یک رویه معمول در دستگاه‌های اجرایی دولتی، وام‌های پرداختی به مدیران و کارکنان دستگاه‌ها، وام‌های کاملا قرض‌الحسنه است که از منابع موجود دستگاه‌ها و با اولویت کارکنان سطح پایین که دریافتی کمتری دارند، پرداخت می‌شود.  اما مسئولان ارشد بیمه مرکزی باید پاسخ دهند که منبع تامین وام‌های کلان از کجا بوده و آیا مسئولان وزارت اقتصاد و دارایی از میزان این مبالغ آگاهی داشته اند؟

2.5 میلیارد تومان وامی که به این 4 مدیر پرداخت شده، معادل پرداخت وام ازدواج 10 میلیون تومانی به 250 زوج است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 26
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 38
  • امین ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    حالا که اون مدیران اینقدر شجاع نیستن که فسادشون رو بپذیرن و استعفا بدن ما از دستگاه های مسئول تقاضا داریم که قانونا با اینها برخورد کنن و حداقلش اینکه از کار برکنار بشن
  • SMAH1 ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    این چه حرفیه شما می زند! حتما «وام ضروری» ای که قرار بوده چند ماه (هر ماه به مبلغ «...» میلیون تومان) به آنها داده شود،روی هم جمع شده و تبدیل شده به «وام ضروری معوقه» که «باید» پرداخت بشه دیگه! آخه حق الناسه!
  • ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    ده سال پیش بانک .. به من گفت یک حساب باز کن تا بعد از مدتی به شما وام بدهیم علیرغم اینکه ده سال از آن حساب می گذرد و و ده سال با آن کار کرده ام بانک می گوید بیا تا وام 28 درصد به مبلغ بیست میلیون به من بدهد ؟!
  • میلاد ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    روحانی مچکرم
  • ناشناس ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    مشرق وام 10 میلیونی ازدواج کجا بوده ؟! همان 3 میلیون را هم به زور میدهند یا نمیدهند !
  • ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    بنده مدرس دانشگاه هستم. دکترا دارم با چندین مقاله و کار علمی و... الان چند ماه هستش که در نوبت وام 15 میلیونی هستم.
  • ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    یعنی 484 میلیون چه ضرورتی داشته؟
  • ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    فقط کافیه حقوق این.مدیران ارشد رو با چند دکتر و پرستار زپرتی مقایسه کنید. چرا نباید مدیران ارشد چنین حقوق هایی دریافت کنند؟ چرا کسی درباره حقوق و حق سختی شغل و کارانه و... کارکنان بخش بهداشت و سلامت مردم صحبتی نمیکنه یا حقوق نجومی مدیران بانک ها یا کا مندان بانک یا مدیران وزارت خانه ها
  • ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    استادای دانشگاه که خوب حقوق میگیرن شما دیگه چرا؟
  • ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    من یک جوان هستم. پول کافی ندارم ازدواج کنم؟ چه کنم؟ گناه کنم؟ دزدی کنم؟ مدیران بخورن اونوقت منه جوان این جامعه با بدبختی زندگی کنم؟ چه کنیم؟ به کی شکایت ببریم؟
  • وبگرد ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    بنده فوق لیسانس مدیریت بازرگانی،متاهل و دارای دو فرزند اما بیکارم.....بعد آدمای اینجوری تو مملکت داریم که چند صد میلیون حقوق میگیرن تعدادشون هم الی ماشالله
  • پری ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    منم خیلی ناراحتم از اینکه هنوز در خانه پدرم هستم و کسی به خواستگاریم نمیاد باید همه برای هم دعا کنیم تا خدا کمکمون کنه و متاهل بشیم
  • سوسن ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    خواهشا کند و کاو کنید کل سیستم اداری، وزارتخانه ها، مدیران کل و بانکها و.... همه اینگونه اند با افشاگری به داد مظلومینی برسید که چشمشان دنبال یارانه 45 هزاری است که هر لحظه ممکنه قطع بشه!
  • حسین ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    به مسئولین برسونید اون 2 میلیارد دلار امریکا رو بیخیال شوند داخل یه عده مثل ما دستشون جایی بند نیست یه عده هم قانونی وحساب شده اینطور روزگار سپری می کنند
  • دکتر ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    ادب مرد به از دولت اوست.(در پاسخ به واژه زپرتی. سایر اظهارات شما نیاز به پاسخ ندارد)
  • محمد ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    گر حکم شود که مست گیرند در شهر هر انچه رییس اداره هست گیرند. کاری نداره از فردا اجبار کنید فیش حقوقی همه کارمندان در برد اداره نصب شود تا حرف من ثابت شود.اگر غیر از این بود مرا از کشور اخراج کنید.
  • ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    افشاگری در کنار برخورد قضایی و قانونی برای اصلاح امور خوبست ولی اصرار بر ادامه آن در ایران فقط باعث از بین رفتن قباحت قانون شکنی میشود. رسانه ها هم با تکرار آن و عدم ارجاع مطالبات به قانون، باعث بی اعتمادی بیشتر مردم از حکومت (و نه چند مدیر) میگردند. حرفهای مخاطبین هم نشان دهنده همین است که بجای تقاضای برخورد قانونی با قانون شکنان، دردل میکنند و یا حواله دادن ایراد به سلایق سیاسی مخالف خودشان... کاشکی همه زیاده خواهی ها و فیشهای حقوقی نهادهای مختلف اعم از قوه مجریه و سایرین مورد مقایسه قرار گیرد.
  • هیئت علمی ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    کجا؟ من از 32 سال عمرم فقط 6 سال اولش رو درس نخوندم، الان هیئت علمی دانشگاه معتبر تهران هستم حقوق 3 میلیون تومن میگیرم. در حالیکه شاگرد خیاط سر کوچمون که هم سن من بود و دانشگاه نرفت الان پول ماشینش از دارایی تمام عمرم بیشتره. واقعا هیئت علمی های جدید بهشون داره ظلم میشه حداقل حقوق استادی با مدرک فوق دکترا نمیگیم معادل پزشکا باشه ولی حداقل 6 میلیون باید باشه نه 3 تومن.
  • ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    اساتید دانشگاه هم خوب وام گرفتن نوش جونشون حقوق خوبیم میگیرن بازم نوش جونشون اکثرا ماشین شاسی دارند اطراف خودم هستند بازم نوش جونشون ولی خداییش به جون هم نیفتیم بهتره قرار نیست همه در یک شرایط امورات روزمره داشته باشند کجای دنیا و کی همه یکسان بودند که ما باشیم کمی واقع بینانه بنگریم
  • erfan ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    قربون عظمت خدا برم بانک مرکزی میگه پول نداریم مبلغ وام ازدواج زیاد کنیم بعدش هر روز یه خبر جدید از وام میلیونی آقایون پخش میشه. البته این هم در نظر بگیریم که این اخبار شاید کمتر از یک درصد وامهایی هست که تو این مملکت به آقایون پرداخت میشه مشکل این مملکت تورم و تحریم نیست مشکل بی لیاقتی مسولینه
  • amir ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    پزشک ها هم ماشالا کم حقوق نمیگیرن ! یه متخصص زنان تو بیمارستان دولتی با دو تا شیفت شب در هفته نزدیک به ماهی 50 میلیون دریافتی ماهانه داشته و کارانه های چند ده میلیونی. تو بانک ها هم هیئت مدیره دریافتی خوبی داره وگرنه کارمند عادیش 1.5 تا 2 تومن حقوقشه
  • ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    گفت مدرس دانشگاهم، عضو هیات علمی که نیست.
  • سیدمهدی مصباحی ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    إن شاألله کسایی که در ادارات مالی و حسابداری سایر ارگانها هستند هم فیش حقوقی رئیسانشان رو منتشر کنند تا مردم بدانند مالیاتشان در جیب چه کسانی میرود.
  • ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    باید از تمام دستگاههای دولتی و غیر دولتی در کل کشور تحقیق وتفحص بعمل اید
  • ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
    0 0
    به مدیران پولدار بیمه مرکزی 450میلیون وام با بازپرداخت ماهیانه 2میلیون و 500 تومن میدن! اما 10 میلیون وام ازدواج به جوونای نیازمند کمک نمیدن!!!!!!!!!!!!! (توجه داشته باشید که سود 20درصدی 450میلیون تومن ماهیانه 7میلیون و 500 تومن میشه!!!!!!!!!!!!!!!!) اعوذ بالله من الشیطن رجیم
  • ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
    0 0
    اقایان همیشه فرق بین مدیران و کارمندان بوده و هست بنظرم امریست طبیعی ولی بنظرم هرکی شرایط خودشو نباید فوری مقایسه کنه جبهه گیری کنه زدن یا امضا از هر مدیری اونم تو جاهای که پول توش ردو بدل میشه گوشت بدن ادم اب میشه بابا کمی روشنفکرتر به قضایا نگاه کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس