کد خبر 571366
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹

نیروهای ارتش سوریه با دفع حملات تروریست‌های به شهرک‌های کفریا و الفوعه در حومه ادلب به نقض مجدد آتش بس از سوی آنها پاسخ داد.

به گزارش مشرق، یک منبع میدانی گفت نیروهای ارتش سوریه به نقض مجدد آتش بس از سوی گروه‌های مسلح در حومه ادلب پاسخ دادند. تروریست‌ها بار دیگر شهرک‌های مقاوم کفریا و الفوعه در حومه ادلب را هدف حملات خود قرار دادند.

گروه‌های تروریستی همچنین آتش بس را در الزبدانی در حومه دمشق نقض کردند که در پی این تجاوزات، ارتش سوریه تجمعات تروریست‌ها را در الزبدانی گلوله‌باران کردند. جنگنده‌‌های ارتش هم مواضع تروریست‌ها در منطقه بنش در حومه شمالی ادلب را بمباران کردند.

منبع سوریه گفت جنگنده‌های ارتش نشست تروریست‌ها در شهرک بنش را هدف قرار دادند که در نتیجه آن عبدالغفار حرب سرکرده نظامی گروه تروریستی موسوم به احرارالشام به همراه چند نفر دیگر به هلاکت رسیدند و اجساد آنها همچنان در این مکان بر روی زمین افتاده است.

گروه‌های تروریستی روز گذشته هم با حمله به یکی از مواضع نظامی ارتش در شهر الزبدانی در حومه دمشق آتش بس را نقض کردند. آنها روز گذشته با حمله به یک مجلس ترحیم در کفریا، آتش بس را نقض کردند.

شهر الزبدانی و شهرک مضایا در حومه دمشق با آتش‌بس واقع در کفریا و الفوعه از چند ماه پیش مرتبط است ، آتش بسی که با نظارت سازمان ملل برقرار شد.

نیروهای ارتش سوریه صبح امروز نیز عملیات نظامی برای بازپس‌گیری غرب ایستگاه السیریاتل در حومه حمص را در پی حملات تروریست‌های داعشی به آن آغاز کردند.

در حالی که نیروهای ارتش در حال پیشروی به سمت الجبل الغربی بودند، تروریست‌های داعشی به شمال فرودگاه التیفور در حومه شرقی حمص حمله کردند.

از سوی دیگر، ارتش سوریه با ایجاد کمین محکم، سه گروه تروریستی وابسته به داعش را در کوه عنتر در شمال تدمر گرفتار کرد که در نتیجه آن شمار زیادی از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند.

جنگنده‌های ارتش سوریه نشست تروریست‌های احرارالشام در کفریا و الفوعه را در پی نقض آتش بس از سوی آنها به شدت بمباران کردند

تروریست‌های تکفیری روز گذشته رزمندگان مقاومت در الزبدانی را هدف قرار داده بودند تا بار دیگر آتش بس را نقض کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس