کد خبر 569795
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت تایلند که در اواخر مرداد ماه برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال ایران در حال آماده‌سازی خود برای حضور در جام جهانی کلمبیا است. هر چند که شرایط در تیم ملی چندان خوب نیست و بازیکنان در اردو با امکانات خوبی روبرو نیستند اما به هر حال اولین دوره اردوی تیم ملی برگزار شد.

در این راستا مسئولان به دنبال برگزاری بازی‌های دوستانه با تیم‌های مختلف هستند که پیش از این دیدار با ازبکستان قطعی شده بود. اخیرا هم تایلند در مورد برگزاری تورنمنت چهارجانبه پاسخ داده و قرار است این مسابقات از 28 تا 30 مرداد در بانکوک تایلند برگزار شود. در این رقابت‌ها 4 تیم ایران، تایلند، قزاقستان و مصر حضور دارند.

دیگر دیدار دوستانه‌ای که برای تیم ملی در نظر گرفته شده بود دیدار با برزیل بود که قرار بود زردپوشان به ایران سفر کنند اما به علت مشکلات مالی شدید این سفر لغو شد.

عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه‌ فوتسال و فوتبال ساحلی در این زمینه گفت: برزیلی‌ها به خاطر مشکلات مالی شدید و اختلاف‌نظراتشان برنامه سفر به ایران و همچنین قزاقستان را لغو کردند. البته من نسبت به این تصمیم معترض شدم چرا که آنها در این مدت ما را معطل کرده بودند.

وی ادامه داد: من به مسئولان پیشنهاد دادم که به برزیل سفر کنیم و 4 بازی دوستانه مقابل این تیم داشته باشیم. چرا که در این صورت می‌توانیم شرایط بسیار خوبی را تجربه کنیم. من به رفتن به برزیل خوشبین هستم و امیدوارم این اتفاق برای برزیل رخ دهد چرا که محک بسیار خوبی برای ملی‌پوشان خواهد بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس