کد خبر 569620
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۱

شرکت‌های نظامی آمریکا به بهانه افزایش تهدیدات چین در دریای جنوبی چین، قصد دارند فروش سامانه‌های تسلیحاتی خود به ژاپن، فیلیپین، کره جنوبی و ویتنام را افزایش دهند.

به گزارش مشرق، دیفنس نیوز ضمن اشاره به گزارش جدید مالی از "گوگنهایم سکوریتی" نوشت: شرکتهای بزرگ نظامی آمریکا در حال برنامه ریزی برای افزایش فروش تسلیحات و سامانه های نظامی به ژاپن، فیلیپین، کره جنوبی و ویتنام به بهانه تهدیدات چین در دریای جنوبی چین هستند.

در ادامه این گزارش آمده است: این می تواند موجب افزایش فروش سامانه های پیشرفته نظامی آمریکا به کشورهایی مثل ژاپن و کره جنوبی شود و همین طور می تواند تاثیر خوبی بر فروش تسلیحات نظامی به کشورهای کوچکتر مثل ویتنام داشته باشد.

این گزارش افزود: ژاپن، ویتنام، کره جنوبی و سایر کشورهای منطقه در حال تقویت نیروهای مسلح خود هستند و سامانه های نظامی پیشرفته ای را برای مقابله با افزایش تحرکات چین در دریای جنوبی چین خریداری می کنند.

در این گزارش پیش بینی شده است که فروش تسلیحات آمریکا به کشورهای خارجی تا پایان سال 2016 میلادی بیشتر از سال قبل خواهد بود و آمریکا همچنان تسلط جهانی خود بر بازار تسلیحات را حفظ خواهد کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس