کد خبر 568760
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰

رئيس كميته ملي المپيك، باشگاه داري را حلقه مفقوده ورزش كشور عنوان كرد و گفت: ‌باشگاه ها بايد تيم داري كنند، هيات هاي ورزشي نيز وظيفه ساماندهي و اعزام را به عهده بگيرند و فدراسيون ها وظيفه سياستگذاري دارند.

به گزارش مشرق، كيومرث هاشمي در مراسم اختتاميه نخستين دوره ليگ برتر اسنوكر كشور افزود:‌اسنوكر از رشته هاي جذاب در خانواده بيليارد است و حضور موفق داروان اين رشته در عرصه جهاني و كسب مقام هاي تحسين برانگيز رشته هاي بيلياردي، نشانه پيشرفت اين رشته در كشور است.

وي افزود: هرچند در فدراسيون بولينگ و بيليارد و برخي ديگر از رشته هاي ورزشي كار باشگاه داري به شكل اصولي انجام مي شود، اما اساسا باشگاه داري در ورزش كشور حلقه گمشده ورزش است، اين درحالي است كه در برخي رشته ها هيات ها مشغول كار باشگاه داري هستند.

هاشمي تصريح كرد:‌ كميته ملي المپيك مدافعان فدراسيون ها و هيات هاي ورزشي سراسر كشور است، اما شرايط بايد به گونه اي در عرصه ورزش كشور فراهم شود كه باشگاه قهرمان تحويل دهند و هيات ها نيز كار ساماندهي باشگاه ها را به عهده بگيرند.

هاشم اسكندري رئيس فدراسيون بولينگ و بيليارد نيز در اين مراسم گفت:‌ اسنوكر بازان شركت كننده در اين رقابت ها خيلي آماده و خوب ظاهر شدند و اميدواريم بتوانيم رنكينگ جهاني مان را كه هم اكنون جايگاه دوم جهان است به رتبه نخست ارتقا دهيم.

وي تصريح كرد: مشكلات زيادي در اين راه وجود دارد اما عشق و علاقه شما ورزشكاران و زماني كه براي موفقيت خود مي گذاريد مي تواند در رسيدن به اين هدف ما را ياري دهد.

اسكندري در ادامه خطاب به داوران اين رشته كه جزو برترين داوران جهان محسوب مي شوند ، گفت:‌ قطعا در مراسم ويژه اي با حضور وزير ورزش و جوانان از شما تقدير خواهد شد.

نخستين دوره رقابت هاي ليگ برتر اسنوكر كشور با قهرماني تيم توپ سياه پايان رسيد و تيم هاي فرداسازان تهران و پارتيكان اصفهان به ترتيب دوم و سوم را به دست آوردند.

در پايان مراسم اختتاميه رقابت هاي ليگ برتر اسنوكر كشور به تيم هاي برتر اين رقابت ها كاپ و لوح تقدير اهدا شد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس