نیروهای امنیتی پاکستان در درگیری با تروریستها در «شیخو پوره» ۸ تن از آنها را به هلاکت رساندند و ۴ نفز نیز موفق به فرار شدند.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه «پاکستان»، پس از اطلاع آژانش های امنیتی اطلاعاتی پاکستان در خصوص وجود تروریستها در منطقه «شیخو پوره» نیروهای امنیتی این کشور با انجام عملیاتی ۸ تن از تروریست ها را به هلاکت رساندند و ۴ تن از تروریستها موفق به فرار از منطقه شدند.

طی این عملیات نیروهای مبارزه با تروریسم منطقه را به محاصره خود در آوردند و در مقابله با تروریستها ۸ تن از آنها را به هلاکت رساندند. ۴ تن از تروریستها با استفاده از تاریکی هوا از منطقه متواری شدند.

از این تروریستها مقادیری سلاح و مهمات و نقشه منطقه کشف و ضبط شد.  

لازم به ذکر است پس از حمله انتحاری ماه گذشته در پارک «گلشن اقبال» لاهور که در آن تعداد زیادی از مردم بیگناه به خاک و خون کشیده شدند نیروهای امنیتی پاکستان تدابیر امنیتی ویژه ای اتخاذ کرده اند.

دیروز نیز آژانسهای اطلاعاتی و امنیتی پاکستان گزارش دادند که ۱۳ تروریست برای انجام عملیات تروریستی وارد پاکستان شده اند و قصد انجام اقدامات تروریستی در دو شهر اسلام اباد و راولپندی را دارند. در حال حاضر در این دو شهر تدابیر شدید امنیتی اتخاذ شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس