کد خبر 568208
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰

یک عضو حزب ملی اسکاتلند بخاطر ربط دادن داعش به رژیم صهیونیستی و مسئول دانستن موساد در یازده سپتامبر از فعالیت تعلیق شد.

 به گزارش مشرق، حزب ملی اسکاتلند یک فعال خود را درپی ارسال پست‌های ضداسرائیلی در شبکه اجتماعی «فیسبوک» تعلیق کرد.

درحالی که چند روز به انتخابات پارلمانی اسکاتلند باقی نمانده است، موج اظهارات ضد اسرائیلی که حزب کارگر انگلیس شروع شده بود، اکنون به اسکاتلند هم رسیده و پس‌لرزه‌های خود را داشت.

«امجد حسین» عضو حزب ملی اسکاتلند که در حال انجام مبارزات انتخاباتی نیز بود، درپی انتشار عکسی در صفحه اجتماعی خود که روی آن نوشته بود «اسرائیل هیچ تاریخچه‌ای بجز جنایت ندارد» از ادامه فعالیت در این حزب تعلیق شد.

وی همچنین ویدئویی را منتشر کرد که «موساد» را عامل و مسئول حملات روز یازدهم سپتامبر در آمریکا دانسته و گروه تروریستی داعش را به رژیم صهیونیستی مرتبط دانست.

در این پست آمده است: «داعش تنها سازمان تروریستی است که 2هزار مایل را برای حمله به بروکسل می‌پیماید ولی نمی‌تواند فقط 52 کیلومتر را برای حمله به اسرائیل طی کند. زیرا یک سگ، دم خود را گاز نمی‌گیرد.»

حزب ملی اسکاتلند نیز درپی اعتراض سیاستمداران مخالف و حامی اسرائیل علیه پست‌های امجد حسین، از دیگر اعضای این گروه خواست تا از وی فاصله بگیرند.

حسین نیز که عضو رسمی این حزب نیست درپی فشارهای سیاسی زیاد اعلام کرد فقط می‌خواهد مردم در این زمینه گفتگو کنند و مسایل را زیر سوال ببرند، این پست‌هایی که منتشر کرده حرف‌های افراد دیگر است که وی بازنشر داده است.

پیشتر یکی از مشاوران برنت حزب کارگر نیز ویدئویی را منتشر کرد که در آن گفته می‌شد «صهیونیست‌ها از حیوان هم بدتر هستند» اما وی نیز درپی فشارهای لابی صهیونیستی در انگلیس، مجبور به عذرخواهی شد.

طی روزهای اخیر که چندی به برگزاری انتخابات محلی در بریتانیا نمانده، بازار پست‌های فیسبوکی سیاسیون انگلیسی علیه رژیم صهیونیستی و اظهارات ضد اسرائیلی درحالی داغ شده که یکی پس از دیگری بخاطر فشارهای اسرائیل عذرخواهی می‌کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس