کد خبر 567830
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸

با گذشت دو سال از وقایع خونین برمه که طی آن بودائیان این کشور اقدام به کشتار دهها هزار مسلمان در بخشهای شرقی و جنوبی آن کرده بودند، منابع رسانه ای از تشکیل یگان نظامی جدیدی از سوی مسلمانان برمه تحت عنوان "ارتش مختار" خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- با گذشت دو سال از وقایع خونین برمه که طی آن بودائیان این کشور اقدام به کشتار دهها هزار مسلمان در بخشهای شرقی و جنوبی آن کرده بودند، منابع رسانه ای از تشکیل یگان نظامی جدیدی از سوی مسلمانان برمه تحت عنوان "ارتش مختار" خبر داده اند.

تشکیل ارتش مختار در برمه+عکس

بنابر این گزارش، شکل گیری یگان نظامی برای حفاظت از مسلمانان میانمار در پی جنایات سازمان یافته بودائیان علیه آنها طی سالهای اخیر صورت گرفته است. برخی گزارش‌های رسانه ای حاکی از قتل تا ۲۰۰۰۰ مسلمان است. همچنین گفته می‌شود که نیروهای نظامی برمه به مهاجمین کمک می‌کنند و این کشتار در سکوت رسانه‌های خبری و سازمان ملل همچنان در حال انجام است. به گزارش سازمان عفو بین‌الملل بوداییان عامل کشتار، تجاوز و آتش‌زدن هزاران خانه مسلمانان شناخته شده‌اند. دولت میانمار مانع دسترسی خبرنگاران به منطقه می‌شود. بسیاری از مسلمانان محل زندگی خود را رها کرده و به بنگلادش پناهنده شده‌اند.

تشکیل ارتش مختار در برمه+عکس

تشکیل ارتش مختار در برمه+عکس

تشکیل ارتش مختار در برمه+عکس

تشکیل ارتش مختار در برمه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ایرانی ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    0 0
    ای ول همینه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس