انتخابات فدراسیون فوتبال در تاریخ ۱۸ اردیبهشت برگزار می‌شود و این در حالی است که این امکان وجود دارد این رویداد لغو شود.

به گزارش مشرق، آخرین جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال روز گذشته در محل این فدراسیون برگزار شد و نکته قابل توجه می‌توان به مصوباتی از این جلسه اشاره کرد که البته از اهمیت بسیاری نیز برخوردار بوده‌اند.

بر همین اساس یکی از همین مصوبات مهم به موضوع برگزاری انتخابات و مجوزی مربوط می‌شود که قرار است قبل از برگزاری انتخابات از سوی وزارت ورزش به همین منظور به فدراسیون فوتبال و تا قبل از برگزاری مجمع انتخاباتی ارائه شود، اشاره کرد.

نکته قابل توجه اینکه روز گذشته اعضای هیأت رئیسه تصمیم گرفتند تا در صورتی که مجوز برگزاری انتخابات از سوی وزارت ورزش تا روز برگزاری انتخابات ارائه نشود، این موضوع از طریق رئیس به استماع مجمع رسیده و سپس در این خصوص اعضا درباره برگزاری انتخابات به تصمیم‌گیری بپردازند.

این اقدام هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با توجه به دستور وزیر ورزش و سازمان بازرسی به کفاشیان انجام شده و این در حالی است که طی این دو ماه هیچ اقدامی در این مورد به عمل نیامده است و نکته قابل توجه اینکه این موضوع حساسیت برخی اعضای مجمع را نیز در پی داشته و آنها با ارسال نامه‌ای برای هیأت رئیسه نسبت به بی‌تفاوتی‌ها در این مورد واکنش نشان داده‌اند.

همچنین هیأت رئیسه مصوب کرده است که دور دوم انتخابات برای ریاست فدراسیون با قانون دو سوم آرا برگزار شود. هرچند که این امکان وجود دارد در این خصوص مجمع نیز وارد عمل شده و به تصمیم گیری بپردازد.

هر اتفاقی که روز شنبه می‌افتد باید فوتبال به مسیر خود ادامه دهد تا به قول اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال در آستانه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 و آماده سازی تیم ملی در فاز بلاتکلیفی قرار نگرفته و این می‌طلبد که وزارت ورزش نیز به هر نحوی که شده به قول خود عمل کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس