کد خبر 567375
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵

مجمع عمومی فدراسیون تکلیف دور دوم انتخابات فدراسیون فوتبال را مشخص می‌کند.

به گزارش مشرق، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در حالی 18 اردیبهشت برگزار می‌شود که بر سر نحوه رأی گیری برای کاندیداهای ریاست فدراسیون، همچنان شک و شبهه‌هایی وجود دارد تا جایی که هر کدام از مسئولان امر در این خصوص اظهارنظر خاص خود را دارند!

بر همین اساس عده‌ای همچنان معتقدند که طبق اساسنامه در صورتی که انتخابات به دور دوم کشیده شود باید رئیس باز هم دو سوم آرا را به خود اختصاص دهد. از سوی دیگر برخی کارشناسان به اساسنامه فیفا استناد کرده و معتقدند در صورتی که کار به مرحله دوم کشیده شود طبق ماده 10 این اساسنامه، نصف به علاوه یک رأی برای انتخاب رأی کافیست.

روز گذشته هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شد و برخی رسانه‌ها از دل این جلسه به گونه‌ای اطلاع‌رسانی کردند که گویا اعضای هیأت رئیسه بر سر دوم سوم آرا توافق کرده و این موضوع نیز به تصویب رسیده است اما چنین مصوبه‌ای در کار نبوده و در واقع این طور تصمیم گرفته شده که مجمع عمومی فدراسیون تکلیف دور دوم انتخابات فدراسیون فوتبال را مشخص کند.

در واقع روز شنبه و قبل از برگزاری انتخابات، در این مورد تصمیم‌گیری شده و اعضای مجمع با آرای خود نحوه انتخاب رئیس در دور دوم را مشخص خواهند کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس