ردپای فرهاد مجیدی در بازگشت عمران‌زاده به تمرینات، احتمال عرضه بنزین دو نرخی از مهرماه و... از مهمترین عناوین خبری امروز است.

 به گزارش مشرق، مهمترین عناوین خبری دوشنبه 13 اردیبهشت ماه به شرح زیر است:


سیاسی

میزان دقیق بدهی بابک زنجانی مشخص شد

شرکت ملی نفت ایران معتقد است بابک زنجانی ۲.۶ میلیارد یورو به این شرکت بدهکار است اما قاضی صلواتی در دادنامه‌ صادره، متهم ردیف اول پرونده نفتی را به رد یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو در حق شرکت نفت محکوم کرده است.

 4 وظیفه وزارت‌اطلاعات برای صیانت از امنیت ملی تعیین شد

نمایندگان مجلس با هدف ارتقاء و صیانت از منافع و امنیت ملی کشور، چار وظیفه برای وزارت اطلاعات تعریف کردند.


روحانی: ایران خواهان صلح و ثبات در شبه جزیره کره است

رئیس جمهور با بیان اینکه امنیت دو منطقه شبه جزیره کره و خاورمیانه برای هر دو کشور بسیار حائز اهمیت است،گفت: ما خواهان صلح و ثبات در شبه جزیره کره هستیم.

 مخالفت آخوندی با تشکیل صندوق توسعه حمل و نقل

نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛وزیر راه و شهرسازی گفت: با تشکیل صندوق توسعه حمل و نقل دولت نمی‌تواند با بخش خصوصی در جهت توسعه زیرساخت‌ها مشارکت کند.



فرهنگی

 «رسوایی 2» فیلمی متفاوت و مخاطب پسند

فخرالدین صدیق شریف گفت: وقتی قصه «رسوایی 2» را شنیدم و سناریوی آن را خواندم، فهمیدم متفاوت است و مخاطب پسند خواهد بود.

 پرستویی خطاب به سوریان: می‌خواهی گولمان بزنی؟

پرستویی در یادداشتی نوشت: پهلوان حمید، تشک کشتی، سجاده ات خواهد شد و خاک آن، سجده گاهت... می خواهی گول مان بزنی؟! که باور کنیم تو نمی توانی؟! خب، ما باور نمی کنیم! مگر می شود؟ مگر می توانی بار دیگر مثل بارها بار قبل، ندرخشی؟ مگر دست توست؟!

نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛

احداث صحن حضرت زهرا(س) همچنان در حال پیشرفت

فاز نخست بخش زیارتی صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف در فروردین ماه امسال به دست مهندسان ایرانی راه اندازی و در خدمت زائران گرامی قرار گرفت.


عکس یادگاری که روی دست ضرغامی ماند

عزت الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صدا و سیما تصویری از خود و مرحوم ناصر عرب ها خادم رهبر معظم انقلاب در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛

اقتصادی


 هزینه تصادف با پورشه چقدر تمام می شود؟

قیمت لوازم یدکی های خودروهای لوکس هم پای قیمت تمام شده آن برق از سر مشتریان می پراند.

 احتمال عرضه بنزین دو نرخی از مهرماه

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه پیام هشدار قطع سهمیه گازوئیل برای خودروهای فاقد بیمه صادر شده است،گفت:درصورت صدور مصوبه دولت، عرضه بنزین از نیمه دوم امسال دونرخی می‌شود.

 کدام کشورها نیروی کار ایرانی می‌خواهند؟

مدیرکل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی‌های وزارت کار از آلمان، ترکیه، استرالیا و دانمارک به عنوان کشورهای هدف برای اعزام کارجویان ایرانی نام برد و گفت: کاریابی‌هایی که غیرمجاز فعالیت کنند شناسایی و با آنها برخورد خواهد شد.

 سرگردانی مردم برای خرید کالا با کارت اعتباری

نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: مشخص نبودن محل‌های عرضه لوازم خانگی، دریافت کنندگان کارت‌ خرید اعتباری لوازم خانگی را سرگردان کرده است.


بین الملل

انفجار در پاسگاه ژاندارمري تركيه

انفجار بمب در مقابل پاسگاه ژاندارمري شهر «دجله » در جنوب تركيه موجب كشته شدن يك نظامي و زخمي شدن دستكم 21 نظامي ديگر شد.

اعتراف داعش به هلاکت مرد شماره 2 خود

نیروهای عراقی در ادامه عملیات علیه گروه تروریستی داعش مناطق دیگری را در استانهای الانبار و کرکوک از چنگال این گروه آزاد کردند.

 «مقتدی صدر» امروز وارد ایران می‌شود

نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛رهبر جریان صدر عراق که هواداران او تا دیروز به اعتراض‌های جمعی چند ماهه برای حمایت از اصلاحات در عراق ادامه دادند، امروز وارد تهران می‌شود.


 
جک استراو: خواهان روابط با ایران هستیم

وزیر خارجه پیشین انگلستان با اشاره به اینکه انگلیس خواهان گسترش روابط با ایران است،گفت: مطمئن هستم تسلیحاتی که لندن به ریاض فروخته، نصیب داعش نشده؛ داعش انحراف از وهابیت است!


ورزشی

 مدیران پرهزینه فوتبال بر مسند قدرت می‌نشینند؟

سازمان لیگ و در راس آن مهدی تاج در راه درآمدزایی لیگ برتر در دو سال اخیر با قراردادی 160 میلیارد تومانی به ظاهر مقدمات یک تحول بزرگ را فراهم کردند؛ اما در نهایت تنها 36 میلیارد تومان از کل مبلغ قرارداد را دریافت کردند.

مرگ فوتبالیست 18ساله بر اثر برخورد صاعقه +عکس

دروازه‌بان جوان استرالیایی بر اثر برخورد صاعقه درگذشت.

نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛

اولین سورپرایز نقل و انتقالات برای پرسپولیسی‌ها

پرسپولیس در فصلی که گذشت مشکلات فراوانی را درون دروازه خود تجربه کرد اما خبر خوب برای هواداران پرسپولیس، نهایی شدن قرارداد دروازه‌بان ملی‌پوش نفت تهران با این تیم است.

 ردپای فرهاد مجیدی در بازگشت عمران‌زاده به تمرینات

مدافع آبی پوشان می گوید برای کمک به تیم بزرگ استقلال انگیزه زیادی دارد و تمام اعضای استقلال را مانند خانواده اش دوست دارد.

اجتماعی

 هوای تهران در شرايط سالم قرار گرفت

معاون نظارت و پايش محيط زيست استان تهران گفت: در پي كاهش نسبي ميانگين غلظت آلاينده ها، كيفيت هواي تمام مناطق پايتخت در شرايط سالم قرار گرفت.

 چه کسی پست‌های اینستاگرام قاتل ستایش را حذف کرد؟

بررسی‌ها نشان می‌دهد تعدادی از پست‌های صفحه اینستاگرام قاتل ستایش حذف شده است.

نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛

ماجرای حقوق ۴۰۰ هزار تومانی برخی معلمان

وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه چرا برخی معلمان ۴۰۰ هزار تومان حقوق دریافت می‌کنند درخصوص وضعیت بازنشستگی پیش از موعد زنان فرهنگی توضیحاتی را ارائه کرد.

دستگیری مدیر یکی از کانال‌های مستهجن معروف

مدیر یکی از کانال‌های مستهجن معروف در دادسرای سرقت دستگیر و پرونده به دادسرای جرائم رایانه‌ای ارسال شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس