کد خبر 566641
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۷

روزنامه بریتانیایی "دیلی میل" چاپ لندن در گزارشی ویزه از کمین عناصر گروه تروریستی تکفیری داعش علیه واحدهای کماندویی آمریکایی - انگلیسی در لیبی خبر داده است.

گروه بین الملل مشرق- روزنامه بریتانیایی "دیلی میل" چاپ لندن در گزارشی ویزه از کمین عناصر گروه تروریستی تکفیری داعش علیه واحدهای کماندویی آمریکایی - انگلیسی در لیبی خبر داده است.

کمین داعش علیه کماندوهای آمریکایی و انگلیسی

بنابر این گزارش، کاروان خودروهای زرهی حامل کماندوهای نیروی ویژه ارتش انگلیس، آمریکا و ایتالیا در مسیر ارتباطی دو شهر "مصراته" به سمت سرت (زادگاه معمر قذافی دیکتاتور پیشین لیبی) هدف حمله چند عامل انتحاری وابسته به داعش قرار گرفته و تلفات و خساراتی به آن وارد امد. با توقف حرکت این کاروان تیراندازی های شدید مستقیم به سمت نظامیان اروپایی و آمریکایی آغاز شده و پس از چند دقیقه موقعیت استقرار آنها هدف دهها فروند خمپاره 120 قرار گرفته است.

کمین داعش علیه کماندوهای آمریکایی و انگلیسی

در این حملات چندین نفر از نیروهای ویژه مذکور به هلاکت رسیده و اکثر آنها بشدت زخمی شدند. به گفته یک منبع در سیستم امنیتی لیبی اوضاع تا بدانجا رو به وخامت رفت که بالگردها و هواپیماهای جنگی وارد معرکه شده و اقدام به بمباران سنگین واحدهای کمین کننده داعش در اطراف محل درگیری ها کرده اند. علی رغم برجای ماندن تلفات و خسارات سنگین به واحدهای نظامی اروپایی - آمریکایی، رسانه های این کشورها از ارائه هرگونه خبر و مستندی در این باره منع شده اند. لازم به ذکر است که چند ماه پیش در پی تاکیدات مسئولان دولتی انگلستان مبنی بر خطر گسترش فعالیتهای داعش در  لیبی ارتش بریتانیا و ایتالیا اقدام به اعزام نیروهای ویژه خود به این کشور کرده اند.

کمین داعش علیه کماندوهای آمریکایی و انگلیسی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • ali ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
    1 0
    چندین نفر از نیروهای ویژه مذکور به هلاکت رسیده و اکثر آنها بشدت زخمی شدند ؟ یا خدا ! شما مگه رسانه داعش هستید که این طوری مینویسید ؟
  • ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
    1 0
    "در این حملات چندین نفر از نیروهای ویژه مذکور به هلاکت رسیده" کاری به این نداریم که اگه همه امریکایی ها هم تو لیبی بقول تو به هلاکت برسن هم خیری از داعش به ما نمیرسه و شرش هم بیشتر میشه اینو درنظر بگیرید که شما اگه سایت خبری هستید دیگه قضاوت کردنتون چیه که به هلاکت رسیده یا نه؟!
  • ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
    0 0
    سربازهای این دوره دارند به سربازهای توی فیلمهای دوره کودکی ما تبدیل می شود
  • فواد ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
    1 0
    حالا ديگه از داعش قهرمان نسازيد چون چن تا آمريكايي رو كشتن ....يادتون باشه داعش دشمن بشريته .....
  • رضا ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
    1 0
    یعنی رزمندگان ما تو سوریه شهید میشن رسانه های امریکا اینجوری تیتر میزنن.فکر نمیکنم.کارتون جالب نیست
  • ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
    0 0
    بله آقا رضا همین طوری تیتر میزنن اونها رشادت بچه های نوهد ما رو در جنگ تن به تن با داعش و النصره تیتر زدن فرار کماندوهای کلاه سبز ایران بعدش هم یه فیلم خیلی مسقره از فرار چند سرباز که هیچی ازش مشخص نبود رو پخش کردند و گفتند این فیلم فرار نیروهای ویژه ایرانی هست
  • عدنان ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
    0 0
    این نیروهای ویژه آمریکا و انگلیس تا حالا گند زیاد زدن اینم روش .برای نیروی ویژه شرم آوره از یک نیروی ضعیف تر از خودش کمین بخوره .جنگیدن رو برن از 20 تکاور ما یاد بگیرن که توی حلب با کمبود مهمات 200 تا از تروریست هارو به هلاکت رسوندن در مقابل بعد از 15 ساعت درگیری فقط 4 تا شهید دادن .تازه بیشتر اون 20 نفر تکاوران ویژه نبودند.
  • ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
    0 0
    شما نسخه فارسي ديلي ميل هستيد؟؟!!!! واقعا كه ‼️
  • رسول ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
    0 0
    بجه ای رو که خودش بزرگ کرده تحویل جامعه داده حالا این بچه وقتی میخان کنترلش کنن به خودشون هم رحم نمیکنن
  • ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
    0 0
    آمریکا و داعش هردو دشمن بشرند. البته آمریکا بیشتر از داعش...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس