این همرزم شهید اکبری درمورد نحوه شهادت او نیز گفت: حسن اکبری در آموزش های نظامی از دقت و احتیاط بالایی برخوردار بود تا آسیبی به فردب وارد نشود و متاسفانه مشکل سلاح یکی از نیروهای آموزش بیننده باعث شد که این حادثه رقم بخورد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، یکی از دوستان و همرزمان شهید حسین اکبری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: حسین اکبری فردی اهل روضه، هیئت و توسل به ائمه(ع) بود و از لحاظ نظامی سختی های زیادی را بر خود هموار کرد و به توانایی های بالایی رسید.

این پاسدار که نخواست نامش فاش شود در ادامه گفت: قبل از جذب شهید اکبری به سپاه، پرونده استخدامی اش در دست من بود و قبل از آن هم با خانواده اش آشنایی داشتم و می دانستم که با روحیه ای که دارد به جایگاه های خوبی دست پیدا می کند؛ چون کوشش فراوانی برای کارش داشت و به راحتی خسته نمی شد.

وی ادامه داد: حسن اکبری از همان دوران نوجوانی که به سپاه پاسداران آمد، جنب و جوش و شیطنت زیادی داشت و بیشتر وقتش را صرف ورزش، خصوصا ورزش های رزمی می کرد. او پس از ازدواج و جذب در سپاه ولی امر، وقار خاصی پیدا کرد و روز به روز در کاری که انتخاب کرده بود، پله های ترقی را طی کرد.

این همرزم شهید اکبری در مورد نحوه شهادت او نیز گفت: حسن اکبری در آموزش های نظامی از دقت و احتیاط بالایی برخوردار بود تا آسیبی به فرد، وارد نشود و متاسفانه مشکل سلاح یکی از نیروهای آموزش بیننده باعث شد که این حادثه رقم بخورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 3
  • لازمی ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    7 18
    خدا رحمتش کنه. به حقشون رسیدند. بیچاره ماییم که درمانده و اسیر دنیا هستیم
  • ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    4 2
    عجب مردانی داشتیم زمان جنگ. الان چی؟؟؟؟ داریم؟؟؟
  • حمید ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
    5 7
    حاج حسن خیلی دلمون برات تنگه کاش دستمون رو بگیری شهادتت مبارک
  • ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
    4 6
    هنوز باورم نمیشه عموحسن ازبین مارفته یادش بخیراون زمان عموحسن درمسجدبقیه الله به ماآموزش ورزشهایه رزمی میدادخدارحمتش کنه واقعا برا یه مازحمت کشید
  • ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    سلام به مقام شهدا سلام حاج حسین شهادت مبارک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس