کد خبر 566339
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱

باشگاه استقلال نسبت به برگزاری دیدار گسترش فولاد تبریز - پرسپولیس در ورزشگاهی غیر از ورزشگاه اختصاصی گسترش اعتراض دارد.

به گزارش مشرق، نصرالله عبداللهی درباره اعتراض باشگاه استقلال به برگزاری دیدار گسترش فولاد - پرسپولیس در ورزشگاهی غیر از ورزشگاه اختصاصی گسترش اظهار داشت: قانون باید برای همه به‌صورت یکسان رعایت شود. همه تیم‌ها در ورزشگاه اختصاصی گسترش با این تیم بازی کرده‌اند و مسئولان و مربیان این تیم نیز می‌خواهند بازی در ورزشگاه‌شان برگزار شود.

وی افزود: بدیهی است که یک تیم بخواهد در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان دیدارهایش باشد. استقلال در این ورزشگاه مقابل گسترش بازی کرده و اکنون صحبت از بازی گسترش و پرسپولیس در ورزشگاه دیگری می‌شود. شورای تأمین تبریز هم مخالفتی برای برگزاری بازی در ورزشگاه اختصاصی گسترش ندارد. با توجه به این موضوع در حال ارسال کردن نامه اعتراض‌آمیز به سازمان لیگ هستیم.

مشاور ویژه سرپرست باشگاه استقلال در خصوص وضعیت حنیف عمران‌زاده گفت: هر وقت کادر فنی تصمیم بگیرد، عمران‌زاده مشکلی برای بازگشت به تمرینات ندارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    0 0
    یکی به استقلال بگه تو رو سَنَنَ که پیروزی کجا بازی میکنه
  • مصطفی ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    0 0
    اخه استقلال طرفدار نداره که بیاد ورزشگاه رو پر کنه
  • علی امین فر ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    0 0
    پروژه زمین زدن پرسپولیس در بازی استقلال اهواز جواب نداد مجبور شدند از طریق داوری در هفته قبل حلش کنند . حال در جهت دلجویی بازی را یادگار بردند .اره بهتره دوستان همان شعار معروف خود را بخوانند یک دستایی تو کاره و.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس