رهبر معظم انقلاب در حکمی، حجت‌الاسلام سیدابوالفضل طباطبائی‌اشکذری را به عنوان نماینده ولی فقیه در سوریه منصوب کرد.

 به گزارش مشرق، رهبر معظم انقلاب در حکمی، حجت‌الاسلام سید ابوالفضل طباطبائی‌اشکذری را به عنوان نماینده ولی فقیه در سوریه منصوب کرد.

حجت‌الاسلام سیدابوالفضل طباطبائی اشکذری، امام جمعه فریمان و عضو اتاق فکر تبلیغ خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، خبر دریافت حکم نماینده ولی فقیه در سوریه را تأیید کرد.

وی ادامه داد: چهارشنبه هفته گذشته همزمان با هشتم اردیبهشت‌ماه در دیدار با رهبر معظم انقلاب حکم نمایندگی ولی فقیه در کشور سوریه را از ایشان دریافت کردم.

حجت‌الاسلام طباطبائی اشکذری تصریح کرد: در خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته شهرستان فریمان از مردم این شهر خداحافظی کرده و ان‌شاالله پس از حضور در بزرگداشت شهید مطهری فریمان را ترک و در سوریه مستقر خواهم شد.

بنابراین گزارش حجت الاسلام طباطبائی متولد ۱۳۴۷ در بابلسر است که دروس حوزه را در مازندران زیر نظر آیت الله باکویی آغاز کرده و در ادامه در سال ۱۳۶۷ به قم عزیمت و از کرسی دروس علمای آن بلاد بهره برد، و درس خارج خود را زیر نظرآیت‌الله مکارم شیرازی و آیت‌الله وحید خراسانی به پایان رسانده است.

حجت‌الاسلام طباطبائی‌اشکذری نماینده ولی فقیه در سوریه شد

یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام سیدابوالفضل طباطبائی اشکذری، از سال ۸۳ به عنوان امام جمعه فریمان معرفی شد و هفته گذشته با حکم رهبر معظم انقلاب نمایندگی ولی فقیه در سوریه را عهده دار شده است.

منبع: ایکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس