کد خبر 565866
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸

ارتش سوریه با انتشار بیانیه ای از برقراری آتش بس موقت در بعضی از نقاط این کشور خبر داد.

گروه بین الملل مشرق- در این اعلامیه آمده است که آتش بس موقت در اطراف شهر دمشق ۲۴ ساعت و در اطراف شهر لاذقیه ۷۲ ساعت برقرار خواهد بود و پس از آن ارتش حملات خود را علیه گروههای تروریستی تکفیری از سر خواهد گرفت.

اعلام آتش بس در دمشق و لاذقیه

بنابر این گزارش، این در حالی است که در این اعلامیه از برقراری آتش بس در شهر حلب حرفی به میان نیامده و درگیری در این شهر همچنان ادامه دارد. رسانه های محلی سوریه گزارش داده اند که حملات ارتش سوریه بالای شورشیان در شهر حلب بیشتر شده است. گروههای تروریستی تکفیری با انتشار تصاویری از حمله هوایی به یک بیمارستان میدانی خود خبر داده اند. به گفته رسانه های محلی سوریه در جریان حملات موشکی و خمپاره ای این گروهها به محلات بخش غربی شهر حلب که در کنترل نیروهای دولتی این کشور قرار درد، طی هفته گذشته در شهر حلب بیش از ۲۰۰ نفر کشته شده اند.

اعلام آتش بس در دمشق و لاذقیه

از سوی دیگر استفان اوبراین، مسوول کمک های بشر دوستانه سازمان ملل از آمریکا و روسیه خواسته است که به برقراری صلح در سوریه کمک کنند. سومین دور مذاکرات صلح سوریه پس از دو هفته گفتگو در شهر ژنو سویس بدون هرگونه دستاوردی  پایان یافته است. اوبراین گفته است که جهان باید از آنچه در سوریه اتفاق می افتد شرمسار باشد. در همین حال استفان دی میستورا، نماینده سازمان ملل در امور سوریه نیز گفته بود که آتش بس در سوریه از بین رفته است و درگیری ها در مناطق مختلف سوریه از سر گرفته شده است. بان کی مون دبیرکل سازمان ملل نیز از طرف های درگیر خواسته است تا دست از تخریب این کشور بردارند.

اعلام آتش بس در دمشق و لاذقیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
    0 0
    عجب اوضاعیه توی سوریه. پس این پهپادها دارند چیکار میکنند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس