کد خبر 565767
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان گلستان گفت: نورمحمد تربتی‎نژاد، نبی هزارجریبی، شهرام کوسه‎غراوی و رامین نورقلی‎پور با کسب اکثریت آرا از سه حوزه انتخابیه استان گلستان راهی بهارستان شدند.

 به گزارش مشرق، عیسی غلامی رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان گلستان، اظهار کرد: میزان مشارکت مردم در سه حوزه انتخابیه استان گلستان بیش از 50 درصد بود و منتخبین مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان مشخص شد.

وی با اشاره به نتایج آرای اولیه انتخابات مرحله دوم حوزه انتخابیه استان گلستان تصریح کرد: در حوزه انتخابیه کلاله، مینودشت، گالیکش و مراه‎تپه شهرام کوسه غراوی با کسب 74 هزار و 94 رای منتخب مردم این حوزه انتخابیه شد و سیدنجیب حسینی با 68 هزار و 232 رای موفق نشد راهی بهارستان شود.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان گلستان افزود: در حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا نبی هزارجریبی با کسب آرای 78 هزار و یک رای و نورمحمد تربتی‎نژاد 75 هزار و 323 رای موفق شدند به مجلس دهم راه پیدا کنند و سیدعلی طاهری با کسب 54 هزار و چهار رای و عبدالغفور امانزاده با 49 هزار و 916 رای از راهیابی به بهارستان بازماندند.

غلامی بیان کرد: رامین نورقلی‎پور با کسب 69 هزار و 480 رای از حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان به خانه ملت راه یافت و رحمت‎الله جلالی با کسب 34 هزار و 979 رای از ورود به مجلس بازماند.

وی از حضور پرشور و تکلیف‎مدار مردم استان گلستان در انتخابات قدردانی کرد و گفت: انتخابات 10 اردیبهشت در حوزه‎های انتخابیه گلستان در فضایی آرام و بدون تنش برگزار شد.

غلامی افزود: کسانی که نسبت به آرای اعلام شده اعتراض دارند از زمان روز اخذ رای تا 16 اردیبهشت فرصت دارند شکایت خود را به هیئت نظارت استان گلستان تقدیم کنند.

به گفته وی؛ نتایج اعلام شده اولیه است که باید فرصت به شاکیان داده شود، بعد از بررسی گزارشات مردمی نظر قطعی شورای نگهبان متعاقبا اعلام می‎شود.

ترکیب هفت نماینده استان گلستان در مجلس دهم از حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا نبی هزارجریبی و نورمحمد تربتی‎نژاد با گرایش «اصلاح‎طلب» و از حوزه انتخابیه گنبدکاووس قرجه‎طیار با گرایش «مستقل» منتخب مردم شدند.

در حوزه انتخابیه علی‎آبادکتول اسدالله قره‎خانی با گرایش «اصولگرا» و از حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان نیز رامین نورقلی‎پور با گرایش «اصلاح‎طلب» وارد بهارستان شدند.

از حوزه انتخابیه آزادشهر و رامیان علیرضا ابراهیمی با گرایش «اصولگرا» و در حوزه انتخابیه کلاله، مینودشت، گالیکش و مراه‎تپه شهرام کوسه غراوی با گرایش «مستقل» به عنوان نمایندگان گلستان در بهارستان انتخاب شدند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس