کد خبر 565587
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: محمدعلی حسین‌زاده از حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر با کسب اکثریت آرا به عنوان نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

 به گزارش مشرق، ظفر محمدی معاون استاندار آذربایجان‌شرقی، اظهار داشت: در این مرحله محمدعلی حسین‌زاده با کسب 50 هزار و 980 رای به عنوان منتخب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از مراغه، عجب‌شیر، سراجو و قلعه‌چای راهی بهارستان شد.

وی افزود: در مرحله دوم انتخابات مجلس در این حوزه انتخابیه از کل 93 هزار و 756 رای ماخوذه محمدعلی حسین‌زاده 50 هزار و 980 رای و مهدی دواتگری 39 هزار و 568 رأی به دست آوردند.

محمدی گفت: دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر در 251 شعبه اخذ رای برگزار شد.

وی افزود: در دور اول 240 هزار نفر در حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر واجد شرایط رای در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بودند که از این تعداد حدود 157 هزار نفر در رای‌گیری شرکت کردند.

شهرستان‌های مراغه و عجب‌شیر با حدود 340 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌شرقی واقع و به عنوان یک حوزه ‌انتخابی دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس