کد خبر 565494
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

برنامه تلویزیونی «دورهمی» شب گذشته با موضوع سربازی و میزبانی دروازه‌بان استقلالی‌ها به روی آنتن رفت.

«دورهمی» مدیری به استقلالی‌ها رسیدبه گزارش مشرق، شب‌های جمعه و شنبه راس ساعت 23، نوبت به «دورهمی» شبکه نسیم با اجرای مهران مدیری می‌رسد که مهران مدیری شب گذشته، پس از سلام و خوش‌آمدگویی به تماشاگران حاضر در استودیو به موضوع سربازی اشاره کرد و از فواید خدمت نظام وظیفه، خاطره‌بازی‌های آن دوران و همچنین راهکار‌های معافیت گفت.

مهمان‌های حاضر در استودیوی «دورهمی» در شب گذشته با شال‌های آبی به میزبانی وحید طالب‌لو رفتند و مهران مدیری به گفتگو با این فوتبالیست نشست.

وحید طالب‌لو در ابتدا صحبت‌های خود را با خاطره‌ای از دوران سربازی و تیم جام رمضان در پادگان شهید صدوقی یزد آغاز کرد و به خاطر ارادت به احمدرضا عابدزاده بیان کرد: دهه‌ 60 اوج روزهای طلایی احمدرضا عابدزاده بود و به  دلیل اینکه خانواده ما همه اهل فوتبال و ورزش بودند، از همان ابتدا عاشق دروازه‌بانی بودم و به سمت فوتبال کشیده شدم.

وی در ادامه در خصوص رفت و برگشتش به تیم استقلال گفت: این بدیهی است که در مقطعی به فراخور فضایی که برای من در استقلال رقم نخورد و عرصه برایم تنگ شد، از این تیم خداحافظی کردم و در سال گذشته بود که به درخواست امیر قلعه‌نوعی دوباره به تیم استقلال برگشتم.

طالب‌لو با بیان اینکه از کلمه «منشوری» خوشم نمی‌آید، اظهار داشت: خدا را شکر تا به امروز منشوری نشدم و به عقیده من اسم قشنگی ندارد و اصلا از آن خوشم نمی‌آید.

دروازه‌بان تیم راه‌آهن تهران در ادامه در پاسخ به این سوال که اگر فوتبالیست نمی‌شدید چه شغلی را انتخاب می‌کردید، بیان کرد: اگر فوتبالیست نمی‌شدم، رشته برق و برق‌کاری را انتخاب می‌کردم و فعالیتم را در آن عرصه ادامه می‌دادم.

طالب‌لو در خصوص ارزشمندترین هدیه‌ای که برای فرزندانش می‌گذارد، اظهار داشت: همیشه ارزشمندترین یادگاری که می‌شود برای فرزندان گذاشت، خوشرویی و خوش‌رفتاری با مردم و اطرافیان است که من از پدر یاد گرفتم و برای بچه‌هایم به یادگار می‌گذارم.

در برنامه «دورهمی» شب گذشته، مهران مدیری با حضور حسین طالب‌لو پدر وحید، این فوتبالیست را غافلگیر کرد و از دروازه‌بان استقلال خواست که بخشی از بازی مهران رنج‌بر را به روی صحنه بازی کند.

پدر وحید طالب‌لو (حسین طالب‌لو) در ادامه گفتگوهای مهران مدیری به بزرگترین نقطه ضعف پسرش اشاره کرد و گفت: بزرگترین نقطه ضعف وحید گل بد خوردن است؛ یعنی گلی که خودش مقصر آن باشد.

طالب‌لو با بیان اینکه یک سال مصدومیت باعث شد، بهتر و بیشتر به زندگی نگاه کنم، عنوان کرد: در همان یک سالی که بازویم شکست، فرصت مناسبی بود تا نگاهم را به زندگی تغییر بدهم و خیلی بهتر و بیشتر حواسم به اطرافیان و خانواده‌ام باشد که البته در این یک سال همسر، خانواده و دوستانم خیلی زیاد همراهم بودند و در آن یک سال به اندازه ده سال تجربه کسب کردم.

مهران مدیری در پایان برنامه با بیان اینکه سربازی رفتن باعث این می‌شود که همه آقایان مرد شوند، تاکید کرد: بودن ما در کنار هم به خاطر رشادت‌ها و فداکاری‌های سربازانی است که به پاسداری مرزها رفته‌اند تا ما الان در آرامش باشیم.

فیلم این برنامه را اینجا ببینید

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس