کد خبر 565128
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵

همزمان با دور جدید موشک باران شهرهای شیعه نشین فوعه و کفریا از سوی ائتلاف تروریستی "جیش الفتح" با مشارکت دو گروه القاعده و ارتش آزاد، هواپیماهای باری ارتش سوریه اقدام به ارسال هوایی محموله جدید کمک های دارویی برای مردم محاصره شده کردند.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با دور جدید موشک باران شهرهای شیعه نشین فوعه و کفریا از سوی ائتلاف تروریستی "جیش الفتح" با مشارکت دو گروه القاعده و ارتش آزاد، هواپیماهای باری ارتش سوریه اقدام به ارسال هوایی محموله جدید کمک های دارویی برای مردم محاصره شده کردند.

بنابر این گزارش، منابع میدانی در فوعه و کفریا با تایید خبر امدادرسانی هوایی تعداد محموله های دریافتی را 2 کانتینر شامل دارو و تجهیزات پزشکی عنوان کرده اند. گفته می شود از هر 10 محموله پرتابی توسط هواپیماهای باری ارتش سوریه بر روی فوعه و کفریا تنها دو محموله بدست مردم این دو شهر رسیده است. گروههای تروریستی مستقر در شهرهای اطراف فوعه و کفریا به رصد پرواز هواپیماهای باری با استفاده از انواع توپهای پدافند هوایی، اقدام به شلیک به محموله های امدادی می کنند. این دو شهر با بیش از 50 هزار نفر سکنه از یکسال پیش در محاصره گروههای تروریستی تکفیری قرار دارند.


امدادرسانی هوایی به فوعه و کفریا+عکس

امدادرسانی هوایی به فوعه و کفریا+عکس

امدادرسانی هوایی به فوعه و کفریا+عکس

امدادرسانی هوایی به فوعه و کفریا+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمدرضا ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
    0 0
    اینا که هرکولس های خودمونن؟
  • ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
    0 0
    هواپیماهای باری ارتش سوریه اقدام به ارسال هوایی محموله جدید کمک های دارویی c130 ارتش . وجدان نداری حداقل شرف خبرنگاری حفظ کن.
  • ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
    0 0
    اونوقت هواپیما c130تو عکس کجاست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس