کد خبر 565094
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۵

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر انجام تمام فعالیت‌ها براساس اصول کارشناسی، گفت: انتقال آب دریای مازندران به سمنان از نظر اصولی کارشناسی نیست.

به گزارش مشرق، قاسم احمدی‌لاشکی پنجشنبه شب در همایش شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرهای چالوس و هچیرود که به‌مناسبت روز شوراها برگزار شد، اظهار کرد: امروز شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در راستای خدمات‌رسانی در حوزه‌های مختلف رفاهی، عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، بهداشتی و ... کارهای شایسته‌ای را انجام می‌دهند.

وی به اصلاح برخی از بندهای مربوط به شوراها در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: براساس این قانون تعداد اعضای مازاد شوراهای اسلامی در برخی از مناطق که بار زیادی را به کشور تحمیل می‌کنند، تعدیل می‌شود.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی خاطر‌نشان کرد: پس از تأیید اصلاحات در قانون شوراها شاخص تعیین تعداد افراد براساس کرسی‌هایی اتفاق می‌افتد که بر مبنای اولویت شغل‌های مورد نیاز هر منطقه است.

این مسئول با اعلام اینکه اهتمام دولت برای دادن لایحه مدیریت یکپارچه جدی است، بیان کرد: اگرچه سال سختی از نظر نقدینگی و امور مالی در کشور شاهد بودیم اما دولت به اندازه کافی کمک کرد و اتفاقات خوبی در روستاها و شهرها رخ داد.

وی با تأکید بر انجام تمام فعالیت‌ها براساس اصول کارشناسی، گفت: انتقال آب دریای مازندران به سمنان از نظر اصولی کارشناسی نیست.

احمدی‌لاشکی با بیان اینکه در ایجاد زیرساخت‌ها شوراهای اسلامی باید به موازات دولت کمک کنند، خاطر‌نشان کرد: پدیده‌ای با نام دریاخواری که امروز باب شد برای رسیدن به منفعت شایسته نبوده و نباید اجازه داد تا این نعمت الهی به‌راحتی از دست برود.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفع مشکل آب آشامیدنی مردم نوشهر و مرزن‌آباد، اظهار کرد: در طول هماهنگی‌های انجام‌شده با مدیر امور آب مازندران انتقال آب از منطقه «ناتر» و آب «دلیر» در دستور کار قرار گرفت تا دغدغه چند دهه این منطقه برطرف شود.

وی در پایان با بیان اینکه شوراهای اسلامی نوک پیکان قوانین بوده و ضعف‌های موجود را به‌راحتی تشخیص می‌دهند، گفت: باید جلوی موازی‌کاری برخی از ادارات گرفته و با مدیریت یکپارچه به تقویت شوراهای اسلامی کمک شود و هم برای رفع بهتر مشکلات اقدام کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
    0 0
    تو خوبی!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس