امروز اگر نفت سد راه پرسپولیس شود، محبوبیت علیرضا منصوریان روی سکوهای آبی صدچندان خواهد شد. نفتی که یک هفته قبل مغلوب سپاهان شد امروز «هم» برای آبروی خودش بازی می‌کند و هم برای آینده شغلی سرمربی و بازیکنانش.

کارنامه همه تقابل‌های منصوریان برابر پرسپولیسگروه ورزشی مشرق - در ایستگاه 28 لیگ برتر استقلال به مصاف میزبانش سایپا می‌رود، با این حال هواداران آبی منتظرند تا علی‌منصور محبوب آنها در کسوت سرمربی نفت، پرسپولیس برانکو را متوقف کند.

نفتی که یک هفته قبل مغلوب سپاهان شد امروز «هم» برای آبروی خودش بازی می‌کند و هم برای آینده شغلی سرمربی و بازیکنانش.

علی‌منصور بازیکن 4 - پرسپولیس 4

امروز در جمع نفتی‌ها، سرمربی این تیم علیرضا منصوریان- انگیزه‌های خاص خود را برای پیروز شدن دارد.

علی‌منصور محبوب هواداران آبی، در قامت بازیکن 12 مرتبه با پیراهن استقلال برابر پرسپولیس به میدان رفت تا 4 مرتبه پیروزی در شهرآورد تهران را تجربه کند و 4 مرتبه باخت در آن را. به این ترتیب علیرضا منصوریان به عنوان بازیکن با پرسپولیس هیچ حساب و کتابی ندارد.

هادی نوروزی به سوشا گل زد، منصوریان باخت

علیرضا منصوریان «سرمربی»، اولین بار در ایستگاه سوم لیگ نهم برابر پرسپولیس قرار گرفت. 6 سال و 8 ماه و 8 روز قبل علی‌منصور جوان به عنوان سرمربی پاس در همدان پذیرای پرسپولیس شد. البته سرانجام این بازی به کام سرمربی جوان نبود. آن روز هادی اصغری (51) گل اول مسابقه را به نام پاس سند زد. با این حال محمد پروین (75) و مرحوم هادی نوروزی (89) دروازه سوشا مکانی و پاس را باز کردند تا اولین تجربه «منصوریان سرمربی» برابر پرس با ناکامی همراه باشد.

تلافی بعد از 6 سال

پرسپولیس و علیرضا منصوریان دومین بار در لیگ چهاردهم رودرروی یکدیگر قرار گرفتند، نتیجه هم به کام منصوریان بود. سرمربی جویای نام نفت هفته اول فصل قبل با استفاده از گل دقیقه 37 یک پرسپولیسی سابق (غلامرضا رضایی) از قرمزها یک امتیاز گرفت.

آن روز پیام صادقیان (11) گل اول بازی را زده بود. جالب اینکه نفت در هفته شانزدهم باتجربه‌تر از نیم‌فصل نخست عمل کرد؛ این بار در دیدار دهم آذر ماه سال 1393 گل دقیقه 93 ارسلان مطهری پیروزی 2 بر یک منصوریان برابر قرمزها را به عنوان سرمربی رقم زد تا تلافی شکست 6 و 5 سال قبلش با پاس دربیاید.

و بالاخره در ایستگاه سیزدهم فصل جاری علیرضا منصوریان و پرسپولیس برای چهارمین بار برابر یکدیگر قرار گرفتند تا با تساوی یک یک نفت و ارتش سرخ برانکوکارنامه علی‌منصور به عنوان سرمربی هم برابر پرسپولیس با دو پیروزی و شکست 2 بر یک و 2 تساوی یک یک بسته شود.

به این ترتیب امروز سرمربی محبوب سکوهای آبی اگر پرسپولیس را شکست دهد از لحاظ آماری رقیب سنتی را «جا» می‌گذارد و اگر نتیجه را واگذار کند؛ از پرسپولیس 6 بر 5 عقب می‌افتد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس