کد خبر 564408
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

دادستان عمومی و انقلاب ورامین با اشاره به اینکه پزشکی قانونی سن شناسنامه‌ای متهم به قتل ستایش قریشی را تایید کرده است گفت: متهم شنبه برای دفاع آخر به دادسرای ورامین می‌آید.

به گزارش مشرق، ابوالقاسم مرادطلب دادستان عمومی و انقلاب ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس،‌درباره نتیجه کمیسیون پزشکی قانونی گفت: نظریه کمیسیون پزشکی قانونی امروز به دادسرای ورامین واصل شد.
 
وی افزود: بر اساس نظر پزشکی قانونی سن شناسنامه‌ای متهم تایید شده که عبارت است از تولد متهم در تاریخ آذر ماه سال 78.
 
مرادطلب درخصوص اینکه آیا پزشکی قانون موضوع تجاوز و همچنین علت تامه مرگ را اعلام کرده است یا خیر گفت: از آنجا که کیفرخواست محرمانه است نمی‌توان درخصوص این موضوعات اظهارنظر کرد.
 
وی تصریح کرد: روز شنبه متهم به دادسرای ورامین فراخوانده شده است تا از وی دفاع آخر اخذ شده و سپس با صدور کیفرخواست در اوایل هفته پرونده به دادگاه کیفری شماره یک ارجاع شود.
 
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: دادسرای ورامین در هنگام صدور کیفرخواست اتهام متهم را قتل عمد دانسته اما برای سایر جنبه‌های پرونده قرار عدم صلاحیت صادر کرده و پرونده را به دادگاه کیفری استان تهران می فرستد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
    1 0
    اگه منم جای خانواده ستایش باشم هیچوقت نمیگذرم چون هیچ توجیهی نداره وپدترین جنایت کشورمون بود ازنظر من خیلی درد داره وحیلی متاسفم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس