کد خبر 563809
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹

شرکت مایکروسافت به تازگی برنامه‌ Word Flow که قبلا کیبورد ویژه‌ ویندوز بود را برای سیستم‌عامل iOS اپل در دسترس قرار داده است.

 به گزارش مشرق، این کیبورد که یکی از نقاط قوت سیستم‌عامل ویندوز بوده به قابلیت‌های تایپ و مهارت تشخیص فوق‌العاده‌ کلمات معروف است. رکورد سریع‌ترین تایپ دنیا در گینس هم با Word Flow ثبت شده است. اکنون Word Flow به عنوان یک برنامه‌ی رایگان در فروشگاه برنامه‌ آمریکا برای کاربران آمریکایی آیفون موجود است. به محض این که دوره‌ی آزمایشی مایکروسافت تمام شود، این برنامه در دسترس همه قرار خواهد گرفت.
 
برنامه‌ی Word Flow تم‌ها و پوسته‌های مختلف پیش‌زمینه‌ی کاربران (احتمالا ویژگی‌هایی که از خرید SwiftKey مایکروسافت در گوشی موجود است) را پشتیبانی می‌کند. کیبورد iOS، تایپ یک دستی را روی یک کیبورد منحنی با قابلیت تایپ سوآیپ پشتیبانی می‌کند. مطابق همیشه، اپل هنوز به کیبورد دیگری اجازه نداده پسوورد تایپ کند، بنابراین گزینه‌ بازگشت به کیبورد اولیه موجود است. شاید این اقدام مایکروسافت طرفداران این شرکت را ناامید کند. چرا که ویژگی‌های سیستم عامل موبایل این شرکت در اختیار کاربرانی قرار می‌گیرد که از سیستم عامل‌های دیگر استفاده می‌کنند.

نرم‌افزار فوق را برای سیستم عامل ios از لینک زیر دانلود کنید.

مایکروسافت بهترین کیبرد دنیای موبایل را به آیفون آورد +دانلود

منبع: مجله دی‌جی‌کالا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس