کد خبر 563708
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵

سرمربی رم بعد از پیروزی برابر ناپولی به صحبت در مورد کاپیتان کهنه کار تیمش پرداخت.

به گزارش مشرق، سایت فوتبال ایتالیا نوشت: در حساس ترین بازی هفته سی و پنجم رقابت های سری A رم در ورزشگاه خانگی خود از ناپولی پذیرایی کرد و در نهایت موفق شد با یک گل برابر این تیم به پیروزی برسد.

لوچیانو اسپالتی از کسب پیروزی در دیدار برابر ناپولی خوشحال است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: ناپولی در فصل جاری بازی های درخشانی را به نمایش گذاشته بود و بازی کردن برابر این تیم اصلا آسان نبود. بازی بسیار سخت بود و خوشحالم که در نهایت توانستیم سه امتیاز را به خود اختصاص دهیم. در نیمه نخست بهتر ظاهر شدیم اما در نیمه دوم کمی اذیت شدیم. بسیار خوشحالم که در نهایت این رم بود که توانست سه امتیاز را در این دیدار بزرگ به دست آورد.

رم با پیروزی که در این دیدار به دست آورد، 71 امتیازی شد و با دو امتیاز اختلاف نسبت به ناپولی در رده سوم قرار گرفت.

اسپالتی تاکید کرد که هدف رم رسیدن به جایگاه دوم جدول رده بندی است. او گفت: هنوز رقابت برای کسب جایگاه دوم جدول رده بندی ادامه دارد. ناپولی تیم بسیار خوبی است و تلاش می کند تا با قرار گرفتن در جایگاه دوم فصل را به پایان رساند ولی ما هم تیم خوبی هستیم و می خواهیم دوم شویم.

سرمربی رم در پایان سخنانش و در پاسخ به سوال یک خبرنگار در مورد فرانچسکو توتی اظهار کرد: می خواهیم فرصت بیشتری به توتی بدهیم. توتی بازیکن بزرگی است و حضور او در میدان شور و هیجان زیادی به بازیکنان می دهد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس