کد خبر 563705
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷

بیل کلینتون رئیس‌جمهور پیشین آمریکا می‌گوید که در صورت پیروزی هیلاری کلینتون همسر او در انتخابات ریاست جمهوری، دموکرات‌ها بار دیگر کنترل مجلس سنا را به دست خواهند گرفت.

به گزارش مشرق، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا در اظهاراتی انتخاباتی تاکید کرد اگر هیلاری کلینتون همسر او رئیس‌جمهور شود، دموکرات‌ها بار دیگر اکثریت مجلس سنا را از آن خود خواهند کرد.
 
در ادامه مبارزات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بیل کلینتون رئیس‌جمهور اسبق این کشور در ادامه مبارزات ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون به شهر هارتفورد کنیتیکت رفت.
 
او در اظهاراتی درباره هیلاری کلینتون گفت که اگر او در انتخابات ۲۰۱۶ پیروز شود، دموکرات‌ها بار دیگر خواهند توانست اکثریت از دست رفته شان در مجلس سنای آمریکا را بازپس گیرند.
 
به گزارش هیل، بیل کلینتون خطاب به حاضران در تجمع هارتفورد گفت: «نوامبر سال گذشته دموکرات‌ها مجلس سنا را از دست دادند اما من فکر می‌کنم اگر شما به هیلاری رای بدهید، آنها(دموکراتها) سنا را بازپس خواهند گرفت».
 
به دنبال انتخابات سال ۲۰۱۴ مجلس سنای آمریکا، دموکرات‌ها که پیشتر اکثریت سنا را در اختیار داشتند، از جمهوریخواهان شکست خورده و اکثریت را به حزب رقیب واگذارند.
 
رئیس‌جمهور دموکرات پیشین آمریکا همچنین همسرش را تنها نامزدی در بین نامزدهای انتخابات ۲۰۱۶ خواند که توان رفع مشکلات داخلی و خارجی این کشور را دارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس