عضو کمیسیون تلفیق برنامه مجلس از موافقت رئیس مجلس و دولت با بررسی لایحه برنامه ششم توسعه در مجلس نهم خبر داد.

به گزارش مشرق، اسماعیل جلیلی عضو کمیسیون تلفیق برنامه مجلس در واکنش به نامه رئیس کمیسیون برنامه و بودجه به رئیس مجلس مبنی بر توقف بررسی لایحه برنامه ششم در کمیسیون تلفیق برنامه گفت: بررسی و تدوین لایحه برنامه در کمیسیون تلفیق با موافقت و نظر مثبت رئیس مجلس و نمایندگان دولت آغاز شد.

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس ادامه داد: برخی اعضای کمیسیون تلفیق برنامه معتقدند در صورتی که در این فرصت محدود پیشنهادات زیادی از سوی اعضای کمیسیون مطرح شود لذا امکان بررسی لایحه تا پایان هفته جاری وجود ندارد اما تعداد قالب توجی از اعضای کمیسیون نیز معتقدند اگر در این فرصت محدود تنها نظر کارگروه ها، مرکز پژوهش ها و دولت مطرح شود امکان بررسی لایحه برنامه در مجلس نهم وجود دارد.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه اظهار داشت: در صورتی که تا پایان هفته جاری بررسی لایحه برنامه در کمیسیون تلفیق به پایان برسد، نتیجه به هیات رئیسه ارائه خواهد شد و با همکاری هیات رئیسه این لایحه در دستور کار صحن علنی قرار خواهد گرفت.

تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به تازگی در نامه ای به رئیس مجلس خواستار توقف بررسی لایحه برنامه در مجلس نهم شده بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس