کد خبر 563387
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳

وکیل مدافع احسان صفرزایی یکی از پنج متهم امنیتی دستگیر شده در آبان سال ۹۴ می‌گوید بنا بر اعلام دفتر شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی تهران، حکم موکل وی و سایر متهمان فردا (سه‌شنبه) ابلاغ می‌شود.

به گزارش مشرق، ایمان میرزازاده وکیل صفرزایی گفت: بر اساس آنچه سخنگوی قوه‌قضائیه اعلام کرده بود امروز به دفتر شعبه دادگاه مراجعه کردم که اعلام کردند قاضی حکم را صادر کرده و برای تایپ ارسال شده است.

این وکیل دادگستری با بیان اینکه دفتر دادگاه گفته فردا (سه‌شنبه) حکم ابلاغ می‌شود افزود: قرار است متهمان نیز از زندان به دادگاه بیایند تا حکم به آنها نیز ابلاغ شوند.

به گفته میرزازاده، احسان صفرزایی، آفرین چیت‌ساز، احسان مازندرانی، داود اسدی و عیسی سحرخیز از دستگیر شدگان آبان 94 به شمار می‌روند که به جز سحرخیز، برای چهار نفر دیگر حکم صادر شده است.

 بر اساس آنچه پیشتر علیزاده طباطبایی وکیل مدافع احسان مازندرانی، داود اسدی و عیسی سحرخیز گفته بود، فعالیت تبلیغی علیه نظام، اقدام علیه امنیت ملی از طریق اجتماع و تبانی و توهین به مقامات از اتهامات مشترک این افراد است و برخی نیز علاوه بر اتهامات یاد شده به نشراکاذیب هم متهم شده‌اند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    0 0
    باز از فردا یه عده شروع میکنن به اشک تمساح ریختن و ننه من غریبم بازی در آوردن تحت تاثیر شبکه های در پیت ماهوازه ای

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس