رئیس انجمن مددکاران اجتماعی، با تاکید بر اینکه شهروندان باید نسبت به حقوق اجتماعی خود همانند توسعه شهر و یارانه حساس باشند، گفت: سکوت در مقابل مطالبات اجتماعی را نمی پذیریم.

به گزارش مشرق، سیدحسن موسوی چلک در سی و یکمین همایش انجمن مددکاران اجتماعی ایران افزود: امروز در جایگاهی قرار داریم که می‌توانیم مطالبه اجتماعی را به عنوان یک حقوق شهروندی پیگیری کنیم.
 
وی با تاکید بر اینکه برداشت ما از مطالبه‌گری، تقابل و مقابله با دولت نیست، ادامه داد: اعتقاد داریم در سایه تعامل حقوق شهروندی فراهم خواهد شد. ما سکوت در مقابل مطالبات اجتماعی را نمی‌پذیریم ضمن اینکه شهروندان نیز باید نسبت به حقوق اجتماعی خود همانند سایر موارد از جمله توسعه فیزیکی شهر و حتی یارانه حساس باشند.
 
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت: هم اکنون بستر مناسبی برای نهادینه کردن بنای مطالبه اجتماعی فراهم است و در این مسیر باید حرکت کنیم.
 
وی بیان کرد: تلاش ما امسال در انجمن مددکاران اجتماعی این است که نشست‌های بسیاری را با محوریت مطالبه اجتماعی برگزار کنیم ضمن اینکه نشست‌ها محدود به تهران نخواهد بود.
 
موسوی چلک افزود: سلامتی اجتماعی مهمترین ماموریت مددکاری اجتماعی است و تلاش ما این است که در نقاط مختلف ایران این موضوع را نهادینه کنیم.
 
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران اضافه کرد: برای ما حقوق همه گروه‌ها و جناح‌ها مهم است و لذا مطالبه یک گروه خاص را نداریم و امیدواریم سال آینده کنگره ملی ۶۰ ساله مددکاری اجتماعی ایران را با نگاهی به ۵۰ سال آینده برگزار کنیم.
 
وی با اشاره به شعار سال آینده  انجمن مددکاران اجتماعی گفت: مدارای اجتماعی و تقویت مشارکت مردم مهمترین شعار در انجمن مددکاران اجتماعی خواهد بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس