کد خبر 563022
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰

سرپرست باشگاه استقلال از پرداخت شدن طلب هافبک برزیلی پیشین تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.

به گزارش مشرق، بهرام افشارزاده در خصوص پرداخت طلب رودریگو توزی، هافبک برزیلی پیشین استقلال اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده سرانجام موفق شدیم با توزی، به‌طور مستقیم صحبت کرده و مطالبات او را پرداخت کنیم. مذاکرات خوبی با این بازیکن داشته و با توجه ضرب‌الاجلی که فیفا برای ما در نظر گرفته بود، از توزی 10 روز دیگر برای تسویه حساب با باشگاه استقلال مهلت گرفتیم که در نهایت روز گذشته (یکشنبه) با هماهنگی‌های لازم، مطالبات این بازیکن مانند دیگر بازیکنان خارجی پیشین تیم پرداخت شد.

وی در ادامه افزود: باید بگویم دیگر خطر کسر امتیاز استقلال را تهدید نمی‌کند. با توجه به همه مشکلاتی که در بخش مالی وجود داشت، اما تمام تلاش‌مان در مجموعه استقلال این است که اجازه ندهیم تیم بزرگی، چون استقلال با خطر کسر امتیاز مواجه شود. هواداران عزیز خیال‌شان راحت باشد و تا زمانی که من در استقلال هستم از تمام حق و حقوق این باشگاه دفاع خواهم کرد و نمی‌گذارم مشکلی برای تیم به‌وجود بیاید.

با وجود اینکه بارها مسئولان استقلال از پرداخت شدن طلب توزی خبر داده بودند، اما در نهایت این طلب روز گذشته به حساب این بازیکن واریز شد.
منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس