کد خبر 559581
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱

باشگاه استقلال دو راه را پیش روی هافبک برزیلی قرار داد تا بتواند پولش را از این باشگاه دریافت کند که مورد موافقت توزی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، پس از شکایت رودریگو توزی از باشگاه استقلال بهرام افشارزاده شب گذشته به واسطه یک صرافی در تهران (صرافی آلوسی) روبروی یکدیگر نشسته و پس از تماس با وکیل رودریگو توزی مشکل کسر امتیاز از این تیم را حل کردند.

وکیل توزی پیش از این یک بار شماره حسابی را به باشگاه استقلال ارائه کرده بود ولی به دلیل بسته بودن سوئیفت مبلغ 50 هزار دلار قبلا واریزی داشتند که از طرف استقلالی‌ها مجددا به حساب این باشگاه برگشت داده شد.

در همین راستا بهرام افشارزاده پس از صحبت با وکیل توزی به وی اعلام کرد که تا ساعت 12 و 30 دقیقه امروز مبلغ 20 هزار دلار به حساب وی در هنگ‌کنگ و ایتالیا حواله خواهد کرد. همچنین بلافاصله پس از واریز این پول به حساب وکیل توزی نامه توافقات باشگاه و این بازیکن به کمیته انضباطی فیفا ارسال خواهد شد.

همچنین باشگاه استقلال اعلام آمادگی کرد مبلغ قرارداد توزی از طریق صرافی آلوسی به صورت نقدی به این بازیکن پرداخت شود یا راه دوم این است که توزی مطالبات خود را در یکی از کشورهای سوئیس یا امارات تحویل بگیرد. از آنجا که حضور توزی بابت امضای برگه حقوقی باشگاه استقلال ضروری است این بازیکن فرصت خواست تا برای دریافت ویزا اعلام آمادگی کند.

همچنین بهرام افشارزاده اعلام آمادگی کرد باشگاه استقلال می‌تواند طی امروز، فردا و پس فردا مطالبات این بازیکن را در اختیارش قرار بدهد و منتظر پاسخ توزی برای سفر به یکی از دو کشور سوئیس یا امارات خواهد بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس