کد خبر 562970
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳

هافبک تیم فوتبال نفت تهران با بیان اینکه مشکلات نفت تمام شدنی نیست و کسی هم به داد ما نمی رسد گفت: دیگر از این وضعیت خسته شده ایم و نمی دانیم چه باید بکنیم.

به گزارش مشرق، وحید امیری پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان اصفهان با انتقاد از عملکرد مسئولین نفت تهران گفت: دیگر از وضعیت موجود خسته شده ایم و هیچ کس هم به داد ما نمی رسد. نه حقوق می گیریم و نه امکانات مناسبی برای اردو داریم.

هافبک نفت تهران افزود: علیرضا منصوریان تمام وقت و زندگی خود را صرف این کرده تا بتواند آرامش را به تیم تزریق کند اما دیگر بازیکنان از این وضعیت خسته شده اند. ما برای اینکه دور هم جمع شویم و بازی را برگزار کنیم باید با وسیله شخصی خود بیاییم و 2 ساعت در ترافیک بمانیم اما انگار مسئولین نفت خوابند و هیچ کس به داد ما نمی رسد.

وی تاکید کرد: انگار ما غریبه هستیم و هیچ کدام از مسئولین نفت ما را نمی شناسند.

هافبک نفت تهران در خصوص دیدارهای باقیمانده نیز افزود: قبل از اینکه بخواهم در این خصوص صحبت کنم باید بگویم که من به تمام بازیکنان نفت افتخار می کنم که با این شرایط سخت باز هم دور هم جمع شده و تلاش می کنند تا در پایان بازی موفق باشند اما عدم تمرکز و نبود آرامش چنان نفت را دچار بحران کرده که دیگر کاری از دست علیرضا منصوریان هم بر نمی آید.

وی در ادامه گفت: امیدوارم مسئولین نفت کار را یکسره کنند و پاسخگوی ما باشند تا ما هم بدانیم تکلیف مان چیست و چه باید بکنیم.

امیری در خصوص دیدار تیمش مقابل سپاهان نیز گفت: آنقدر مشکلات در نفت زیاد است که فقط می توانم بگویم بچه ها تلاششان را کردند و حتی می توانستیم به پیروزی هم برسیم اما در لحظات پایانی گل بدی را دریافت کردیم و زمانی هم برای جبران آن نداشتیم.

وی در پایان افزود: آرزو می کنم هر چه زودتر این سه بازی هم به پایان برسد تا این این بحران ویران کننده خارج شویم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس