کد خبر 562873
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۴:۱۳

مهرداد طهماسبی بعد از اینکه در سه دیدار برای فولاد به میدان آمد و گلی دریافت نکرد برابر استقلال 3 گل خورد.

گروه ورزشی مشرق - هفته بیست و هفتم لیگ برتر برای دروازه‌بان تازه‌وارد فولادی‌ها خوش‌یمن نبود. مهرداد طهماسبی گلری که نیم‌فصل اول لیگ پانزدهم در تراکتورسازی فرصت بازی پیدا نکرده بود، به فولاد آمد تا بلکه توانایی‌هایش را به نمایش بگذارد.

این دروازه‌بان بهشهری آن‌قدر صبوری به خرج داد تا اینکه بعد از شکست 3 بر 2 فولاد برابر تراکتورسازی – در ایستگاه 23- بالاخره شاهد نشستن همای خوشبختی روی شانه‌هایش باشد.

گلری که بعد از 3 کلین‌شیت ۳ تایی شد
دراگان اسکوچیچ از هفته بیست و چهارم فصل جاری به مهرداد فرصت خودنمایی داد تا او هم طی سه دیدار پی در پی برابر صبا، سیاه‌جامگان و ملوان دروازه فولاد را بسته نگه دارد.

3 تایی شدن بعداز یک سال و 11 روز

ثبت 3 کلین‌شیت توسط طهماسبی سبب شد تا گلر اول فولاد – علیرضا سلیمی- از روی نیمکت تکان نخورد و این پاداش درخشش مهرداد در سه دیدار یادشده بود. تا اینکه تقابل سرنوشت‌ساز جنوبی‌ها با استقلال در ایستگاه 27 سر رسید.

در این دیدار شوت دقیقه 9 امید ابراهیمی – همشهری مهرداد- گرفتنی نبود. حتی در دقیقه 12 ضربه سر فنی بهنام برزای هم تبدیل به گلی شد که هیچ کارشناسی در روییدن آن دنبال مقصری به نام دروازه‌بان نمی‌گشت.

با این حال در دقیقه 36 ضربه آرام جابر انصاری از تونل میان پاهای طهماسبی به گل سوم استقلال تبدیل شد تا این دروازه‌بان روی دریافت گل آخر آبی‌ها مقصر باشد.

به هر تقدیر گلری که انصافا در هفته‌های اخیر نمایش دلپذیری را درون دروازه فولاد به روی صحنه آورده بود، بعد از یک سال و 11 روز طعم تلخ 3 تایی شدن را چشید. آن هم در روزی که دراگان اسکوچیچ محتاج متوقف کردن استقلال به خاطر آینده شغلی‌اش بود.

مهرداد آخرین بار شنبه 22 فروردین ماه سال 1394 روی ضربات حامد شیری (پنالتی-20)، ابراهیم صادقی (56) و علی زینالی (78) مغلوب قدرت تهاجمی سایپا شده بود. مهرداد یک سال و 15 روز قبل پیراهن صبا را بر تن داشت که برای آخرین بار در فوتبال ایران 3 تایی شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس