کد خبر 562709
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۹

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه از فراهم شدن تمامی مقدمات برگزاری یادواره شهدای بازی درازخبرداد و گفت: صعود غرورآفرین ارتفاعات بازی دراز باشعار" حضور در صحنه و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلابی" انجام می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سردار بهمن ریحانی افزود: شهرستان سرپل ذهاب با اعلام آمادگی مسئولین،نهادها،ادارات و با محوریت سپاه ناحیه آمادگی کامل را برای برگزاری مراسم یادواره‌های شهدا و صعود سراسری به ارتفاعات بازی‌دراز داشته و تمام مقدمات این کار فراهم شده است.

وی با بیان اینکه هر سال شاهد حضور گسترده چند هزار نفری در ارتفاعات بازی درازهستیم افزود: پیش‌بینی می‌شود در روزهای 9 و 10 اردیبهشت، 20 هزار نفر در ارتفاعات غرورآفرین بازی دراز حضور یافته و در مراسم صعود به این ارتفاعات شرکت کنند .

سردار ریحانی با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای اسکان،تغذیه و صعود بسیجیان،راهیان نور واقشار مختلف مردم در ارتفاعات بازی دراز فراهم شده است،

اضافه کرد: امید است این کار ارزشمند را که منوط به آغاز اعزام راهیان نور در غرب کشور است با برگزاری برنامه‌های متنوع به نحو مطلوب انجام بدهیم.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه شعار روز صعود به ارتفاعات بازی دراز را «حضور در صحنه و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلابی» خواند و ادامه داد: حضور گسترده مردم با اعتقادات سیاسی ودینی در ارتفاعات بازی دراز، مقابله با نفوذ دشمنان است و این تجمع غرورآفرین درصحنه ،براساس تجدیدآرمان‌ها با امام راحل و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد.

سردار ریحانی بیان کرد: خانواده‌های شهدا در پیشگاه ملت ایران جایگاه والایی دارند و سرکشی از این خانواده‌ها از مهمترین برنامه‌های در نظرگرفته شده محسوب می‌شود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس