کد خبر 562568
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

ظاهرا مدیران اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان حدس زده اند که طرفداران دو تیم در اهواز و در هر شرایطی درگیر می شوند و این درگیری‌ها ممکن است خسارتهای سنگینی به ورزشگاه تازه ساز غدیر وارد کند.

به گزارش مشرق، در حالیکه هنوز دلیل اصلی عوض نشدن محل برگزاری بازی استقلال اهواز و پرسپولیس اعلام نشده است، خبرهایی به سایت نود رسیده که مدیران اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان و هیات فوتبال استان خوزستان از نظر خودشان دلیل محکمی برای عدم تعویض ورزشگاه داشته اند.

 ظاهرا مدیران اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان حدس زده اند که طرفداران دو تیم در اهواز و در هر شرایطی درگیر می شوند و این درگیریها ممکن است خسارتهای سنگینی به ورزشگاه تازه ساز غدیر وارد کند.

در هر حال اگر بازی در ورزشگاه غدیر برگزار می شد کنترل ورزشگاه راحت تر بود و البته می شد بین طرفداران دو تیم فاصله انداخت والبته شاید سنگ پرانی اتفاق نمی افتاد.

بسیاری از اینکه بازی در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد تعجب کردند. اینکه چطور شورای تامین استان خوزستان با برگزاری بازی در غدیر موافقت کرده در نوع خود عجیب به نظر می رسد.

طالقانی رئیس هیات فوتبال استان خوزستان دقایقی پیش به اخبار ورزشی ۱۸:۴۵ شبکه گفت که نیروهای یگان ویژه برای کنترل جمعیت در ورزشگاه به اندازه کافی حضور نداشته اند.

البته در تصاویری که نشان داده شد سنگ پرانی ها از بیرون ورزشگاه به داخل ورزشگاه بود و به نظر می رسد طرفداران اهوازی پرسپولیس در داخل ورزشگاه سنگ می خورند و آنها هم در واکنش به سنگ پرانی ها، سنگهایی که دستشان می آمد را بدون اینکه بدانند هواداران استقلال کجا هستند را فقط به بیرون پرتاب می کردند. تصاویری که از دیروز منتشر می شود چنین چیزهایی را نشان می دهد.

در هر حال پس از شکست استقلال از پرسپولیس در داربی تهران و با توجه به اینکه اهواز یک شهر استقلالی است و استقلالی ها این شهر را شهر دومشان می دانند، پیش بینی می شد که درگیریهایی قبل از بازی اتفاق بیفتد و این اتفاق از لحظه ورود پرسپولیسی ها به اهواز افتاد. باید مسئولان مربوطه چنین مسایلی را حدس می زدند اما مثل اینکه نمی خواسته اند ورزشگاه تازه ساز غدیر آسیب جدی ببینید. البته در ورزشگاه غدیر و با وجود نوساز بودن هم سابقه درگیری و شکستن صندلی ها و آتش زدن هم دیده شده است.

سوال این است که آیا این شکسته شدن سرهای هواداران فوتبال ارزش این را داشت که ورزشگاه عوض نشود و یا غدیر خسارت نبیند؟ اگر کسی در این درگیریها خدای نکرده جانش را از دست می داد، چه کسی پاسخگو بود؟ چرا نمی آیند و اعلام نمی کنند که به چه دلیل مخالف عوض شدن ورزشگاه بوده اند؟ چرا فقط نامه باشگاه استقلال اهواز را ملاک قرار داده اند؟

باید دید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این باره چه تصمیمی می گیرد. آنطور که حسن زاده رئیس کمیته انضباطی گفته تا پایان وقت اداری فردا رای اتفاق های اهواز اعلام خواهد شد.
منبع: فردا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس