کد خبر 562156
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲

مهاجم سابق آرسنال و رئال مادرید اظهار داشت که مقایسه مسی و رونالدو درست نیست و هیچ بازیکنی مانند کریس در جهان وجود ندارد.

به گزارش مشرق، امانوئل آدبایور مهاجم توگویی کریستال پالاس که سابقه بازی در رئال مادرید و منچستر سیتی را دارد معتقد است که شانس هر دو تیم برای صعود به فینال لیگ قهرمانان مساوی است.

آدبایور در مصاحبه با روزنامه آس اسپانیا اظهار داشت: می‌خواهم تاکید کنم آنچه که اسپانیایی‌ها می‌گویند اصلا درست نیست یعنی سیتی حریفی آسان برای رئال مادرید نیست. در ترکیب این تیم بازیکنان بزرگی از جمله آگوئرو، سیلوا، دی بروین و توره وجود دارد.

بازیکن اسبق رئال مادرید و سیتی افزود: به نظرم شانس رئال و سیتی برای صعود به فینال مساوی است. اگر رئال پیروز شود خوشحال می‌شوم البته اگر سیتی نیز پیروز شود بازهم خوشحال می‌شوم.

مهاجم اسبق آرسنال ادامه داد: انتقال من به رئال مادرید برایم افتخار بزرگی بود. چون بازیکنی از کشور توگو در باشگاه بزرگی مانند رئال بازی کردن بسیار افتخار بزرگی است. در آن زمان بازی کردن در رئال بسیار سخت بود زیرا مورینیو تنها برد می‌خواست و بعضی اتفاقات در رختکن می‌افتاد.

آدبایور درباره مقایسه مسی و رونالدو  گفت: تا الان هیچ بازیکنی در جهان وجود ندارد که مانند رونالدو باشد. شاید در آینده بازیکنی مانند او بیاید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس