کد خبر 562145
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸

منچسترسیتی موفق شد با برتری 4 بر صفر برابر استوک سیتی ضمن صعود موقت به رده سوم آمادگی خود را قبل از دیدار با رئال مادرید به رخ بکشد.

به گزارش مشرق، هفته سی و پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس امروز با برگزاری دیدار منچسترسیتی و استوک سیتی در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر پیگیری شد و شاگردان پیگرینی به برتری 4 بر صفر رسیدند تا قبل از دیدار حساس این هفته برابر رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا آمادگی خود را نشان داده باشند.

دقیقه سی و پنجم بود که سیتی به گل نخست رسید. روی یک کرنر از سوی ناواس، فرناندو با سر دروازه را باز کرد تا میزبان مزد بازی خوب خود را گرفته باشد. در ادامه مسابقه و در دقیقه 43 نوبت به سرخیو آگوئرو برترین بازیکن این روزهای سیتی و برترین گلزن اهل آمریکای جنوبی تاریخ لیگ برتر رسید تا از روی نقطه پنالتی گل دوم را نیز به ثمر برساند تا فیروزه ای پوشان با خیال راحت نیمه نخست را به اتمام برسانند.

در دقیقه 64، اهیاناچو، پدیده سیتی که بازی خوبی از خود نشان داده بود، توانست گل سوم را به ثمر برساند. او روی پاس زابالتا گل را به ثمر رساند. البته این پایان کار نبود و همین بازیکن نیجریهای موفق شد دروازه شی گیون را برای بار چهارم باز کند تا این دیدار با برتری 4 بر صفر سیتی به پایان برسد.

سیتی با این برد 64 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به آرسنال در رده سوم جدول رده بندی ایستاد. سیتی که شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد باید این هفته در لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید به میدان برود. این برای اولین بار در تاریخ است که سیتی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس