کد خبر 561973
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به برنامه‌های هفته کارگر گفت: فردا وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با آرمان‌های امام تجدید میثاق خواهد کرد و در روز کارگر نیز ۱۱ کارگر نمونه کشوری معرفی می‌شوند.

به گزارش مشرق، از فردا به مناسبت روز کار و کارگر طبق تقویم سازمان جهانی کار، برنامه‌های مختلفی در سطح کشور برگزار خواهد شد.
 
بر همین اساس، فردا 5 اردیبهشت ماه به نام «کارگران، امام و انقلاب» نامگذاری شده که در این روز طبق گفته حیدریان معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با آرمانهای امام راحل تجدید میثاق خواهد شد.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین با بیان اینکه در 6 اردیبهشت ماه با مدیران NGOها و بهزیستی‌های سراسر کشور دیدار خواهد شد، گفت: در این روز عنوان «کار، سلامت و نشاط اجتماعی» انتخاب شده است که عمده برنامه‌های این روز تبیین زنگ ورزش نیروی کار سراسر کشور است.
 
وی گفت: 7 اردیبهشت نیز با عنوان «امید به آینده و تامین اجتماعی» نامگذاری شده که نشست‌های کارگری و کارفرمایی در سازمان تأمین اجتماعی برگزار خواهد شد و مشکلات کارگران و بازنشستگان مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.
 
این مقام مسئول در وزارت کار، با اشاره به برنامه‌های چهارمین روز هفته کارگر گفت: در این روز عنوان «کارگران، اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی» نامگذاری شده و جامعه کار کشور به فرمان مقام معظم رهبری لبیک خواهند گفت.
 
حیدریان افزاود: «زنان، کار و توسعه اجتماعی» عنوان پنجمین روز از هفته کارگر است که در این روز از زحمات زنان کارگر تقدیر شده و نقش زنان و در بازار کار کشور تبیین خواهد شد؛ در این روز دیدار با مراجع و آیات اعظام تقلید نیز برنامه‌ریزی شده است.
 
وی با اشاره به اینکه ششمین روز هفته کارگر با عنوان «کارگر، مهارت و معنویت» نامگذاری شده، گفت: در این روز عمده‌ترین برنامه حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نماز جمعه عبادی سیاسی تهران است و در سایر شهرستان‌ها نیز همینگونه است.
 
عالی‌ترین مقام مسئول در این حوزه با بیان فعالیت‌ها و اقدامات کارگری خواهند پرداخت.
 
وی در پایان با اشاره به یازدهم اردیبهشت روز کار و کارگر تأکید کرد: در این روز زنگ کار و تلاش در کل کشور نواخته خواهد شد و 11 کارگر نمونه در سراسر کشور شناسایی و معرفی می‌شوند؛ علاوه بر این از 3 واحد نمونه کشوری نیز تقدیر خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    قبلا هفته ی معلم داشتیم عمدا آوردند روز و هفته ی کارگر رو چسبوندن به اون تا هفته ی معلم که هیچ!اثری ار روز معلم هم نمونه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس