تقابل نفت و سپاهان در ایستگاه 27 لیگ برتر در حالی برگزار خواهد شد که دو تیم مثل بازی رفت در دیدارهای قبلی خود مقابل حریفان اهوازی به تساوی رضایت داده اند.

داستان چهار تساوی مشابه قبل از برخورد نفت و سپاهانگروه ورزشی مشرق - نفت و سپاهان دو تیم سرشناس لیگ برتر در ایستگاه 27 رقابت‌ها امروز (یکشنبه) برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.

روی کاغذ اوضاع نفت احیاشده بهتر از سپاهانی‌ است که در لیگ قهرمانان آسیا با دریافت 4 گل از الاتحاد عربستان حذف‌شده‌ای زودهنگام لقب گرفته است. نصف‌جهانی‌ها با استعفای مربی کروات خود ایگور استیماچ هم روبه‌رو شده‌اند تا گرفتاری‌های‌شان بیشتر از حریف به چشم بیاید.

با تمام این اوصاف شرایط دو تیم قبل از رویارویی عصر امروز جالب‌توجه است. نفت هفته قبل با استقلال خوزستان مدعی صفر- صفر مساوی کرد. نفتی‌ها نیم‌فصل نخست هم قبل از تقابل با سپاهان با استقلالی‌های خوزستان صفر- صفر مساوی کرده بودند.

و اما داستان سپاهان پایین‌جدولی؛ نصف‌جهانی‌ها هفته قبل با استقلال اهواز به تساوی یک – یک رسیدند. قابل تامل اینکه آنها هم در نیم‌فصل نخست، قبل از دیدار با نفت با استقلالی‌های اهواز یک – یک مساوی کرده بودند.

به هر تقدیر بعد از تساوی‌های یادشده با اهوازی‌ها در نیم‌فصل نخست؛ این نفت بود که 2 بر یک نتیجه را به سپاهان واگذار کرد. آیا بعد از تکرار مجدد تساوی‌ها در هفته 26، دوباره نصف‌جهانی‌ها برابر نفت پیروز خواهند شد؟

قابل‌توجه اینکه آن روز ایگور استیماچ برای اولین بار روی نیمکت هدایت سپاهان نشست و حالا نبرد با نفت، اولین دیداری خواهد بود که زردپوشان نصف جهانی بدون او برگزار خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس