کد خبر 561362
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه نکته مهم بعد از برجام وحدت است، گفت: همه باید از حاشیه‌ها پرهیز کرده و به متن توجه کنند و نباید مردم را ناامید کرد.

به گزارش مشرق، حسن قاضی‌زاده هاشمی امشب در دیدار با آیت‌الله شبیری زنجانی با اشاره به اینکه مصرف زیاد مواد غذایی، مواد قندی و نمک برای سلامت مردم مشکل‌آفرین شده است، اظهار کرد: باید مردم به هشدارهایی که داده می‌شود توجه لازم را داشته باشند و همه باید در راستای ارتقای سلامت تلاش لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور تأکید کرده است که در خصوص برجام نیز در محضر مراجع تقلید نکاتی را مطرح کنم، خاطرنشان کرد: در برجام آنچه که انجام شد یک توافق برد ـ برد بود و کسی نمی‌تواند بگوید که خیلی ایده‌آل بود و کسی هم نمی‌‌تواند آثار آن را نادیده بگیرد.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تأکید رئیس جمهور در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: رئیس جمهور به این مسئله که اقتصاد مقاومتی راه چاره ما برای استقلال اقتصادی است، اعتقاد دارد.

وی تبیین کرد: البته این نکته را نیز باید مد نظر قرار داشت که شرط اقتصاد مقاومتی تعامل با دنیا است و اینکه بخواهیم با دنیا تبادل علمی و فناوری نداشته باشیم و صادرات نکنیم، امکان‌پذیر نیست.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه نکته مهم بعد از برجام وحدت است، گفت: همه باید از حاشیه‌ها پرهیز کرده و به متن توجه کنند و نباید مردم را ناامید کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    0 0
    لطفا چند مورد از گشایش های بعد از برجام را بگویید . چند مورد از فوایدش بگویید . در عمل چه اتفاقات خوبی افتاده ؟؟؟؟
  • وحید ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    0 0
    جناب آقای وزیر وضع ما از یک سال پیش بدتر شده که بهتر نشده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس