کد خبر 560921
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳

صبح امروز کاروان خودروهای امدادی هلال احمر سوریه در حین عملیات امدادرسانی به مجروحان شهر "مضایا" واقع در منطقه القلمون (مرز سوریه با لبنان) هدف تیراندازی تروریستهای تکفیری قرار گرفت.

گروه بین الملل مشرق- صبح امروز کاروان خودروهای امدادی هلال احمر سوریه در حین عملیات امدادرسانی به مجروحان شهر "مضایا" واقع در منطقه القلمون (مرز سوریه با لبنان) هدف تیراندازی تروریستهای تکفیری قرار گرفت.

گلوله باران کاروان هلال احمر سوریه در زبدانی+عکس

بنابر این گزارش، هنگامی که خودروها و اتوبوس‌های هلال احمر سوریه برای انتقال مجروحان و سالمندان وارد شهرک «مضایا» شدند مورد هدف تیراندازی قرار گرفتند و چند امدادگر نیز زخمی شدند. تروریست‌های  محاصره شده در شهرک مضایا، اجازه خروج زخمی‌ها و افراد ناتوان از شهرک را نمی‌دهند و در موارد بسیاری که آن‌ها برای فرار از شهرک تلاش داشتند، مانع آن‌ها شده‌اند. این اقدام با هدف استفاده از غیرنظامیان بعنوان "سپرانسانی" جهت جلوگیری از عملیات پاکسازی این شهر توسط ارتش سوریه و حزب الله صورت می پذیرد.

گلوله باران کاروان هلال احمر سوریه در زبدانی+عکس

لازم به ذکر است که صبح امروز اعلام شد که سازمان ملل و هلا احمر سوریه برای خارج کردن 250 نفر از زخمی‌ها و سالمندان شهرک‌های الفوعه و کفریا در مقابل خروج همین تعداد مجروح از شهرک مضایا به توافق رسیده‌اند. شهرک مضایا در محاصره نیروهای ارتش سوریه و حزب الله و شهرک‌های الفوعه و کفریا در محاصره تروریست های جیش الفتح به رهبری شبکه تروریستی تکفیری بین المللی القاعده (احرارالشام، جیش الاسلام) و ارتش آزاد قرار دارد.

گلوله باران کاروان هلال احمر سوریه در زبدانی+عکس

گلوله باران کاروان هلال احمر سوریه در زبدانی+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
    0 0
    وحشیا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس