«دعوتنامه» مضمونی اجتماعی دارد و داستان جیب بری است که در مشهد کارش دزدی از زائران حرم امام رضا(ع) است. فرید قصد دارد تمام صحنه های این فیلم را در شهر مشهد فیلمبرداری کند. این کارگردان هنوز بازیگران اصلی را انتخاب نکرده و منتظر تکمیل فیلمنامه است.

گروه فرهنگی مشرق - مهرداد فرید فیلم سینمایی «دعوتنامه» را به زودی جلوی دوربین می‌برد. این کارگردان که چهار سال از آخرین ساخته اش در سینما می گذرد قصد دارد قبل از ماه مبارک رمضان فیلم تازه اش را کلید بزند.کاندیدای مردود مجلس، یک فیلم مقبول می سازد پروانه ساخت این فیلم سال قبل از سوی اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد صادر شده است. فیلم نامه ای که چندین بار بازنویسی شده و آخرین بازنویسی اش تا چند روز دیگر به پایان می‌رسد. فرید خود تهیه کنندگی فیلم تازه اش را بر عهده دارد.

آغاز فیلمبرداری تا قبل از ماه مبارک رمضان


مهرداد فرید در خصوص آخرین وضعیت فیلم دعوتنامه گفت : همزمان با بازنویسی نهایی به دنبال تامین منابع مالی برای شروع فیلمبرداری نیز هستم. برنامه من برای شروع فیلمبرداری تا قبل از شوع ماه رمضان است چرا که بخشی از فیلم در نیمه شعبان می گذرد و من به تزئیینات شهر در این روز نیاز دارم. بهتر است این صحنه ها در شرایط طبیعی شهر فیلمبرداری شود.

ماجرای یک جیب بر

«دعوتنامه» مضمونی اجتماعی دارد و داستان جیب بری است که در مشهد کارش دزدی از زائران حرم امام رضا(ع) است. به گزارش سینما، فرید قصد دارد تمام صحنه های این فیلم را در شهر مشهد فیلمبرداری کند. این کارگردان هنوز بازیگران اصلی را انتخاب نکرده و منتظر تکمیل فیلمنامه است.

همکاردوباره با بایرام فضلی

از جمع عوامل پشت دورین تنها حضور بایرام فضلی در مقام فیلمبرداری قطعی شده است. فضلی فیلمبردار ثابت فیلم های مهرداد فرید است که پیش از این در «آرامش در میان مردگان»، «هم خانه»، «از ما بهتران»، «زن ها شگفت انگیزند» و «بیتابی بیتا» با این کارگردان همکاری کرده بود. 

ملاقات با جرجیس

مهرداد فرید البته دو فیلمنامه دیگر نیز نوشته که یکی از آنها در اولویت ساخت است. ملاقات با جرجیس کمدی موقعیتی است که قرار است بعد از دعوتنامه جلوی دوربین برود . غیر از این فرید به تازگی فیلمنامه ای به عنوان « و ناگهان خوشبختی » نو شته که آن هم مضمونی کمدی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس