کد خبر 560244
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱

شرکت هندی ماهیندرا همکاری های گسترده ای در سرزمین های اشغالی با ارتش رژیم صهیونیستی دارد.

به گزارش مشرق، برخی رسانه های لبنانی درباره خطر حضور شرکت هندی «ماهیندرا» در لبنان که با ارتش رژیم صهیونیستی همکاری دارد، هشدار دادند.

به گفته این رسانه ها، دشمن صهیونیستی این بار قصد دارد از طریق پنجره ای که سازمان ملل متحد گشوده است، به داخل لبنان نفوذ کند یعنی، از طریق شرکتی هندی که سازمان ملل آن را به دادن مشورت های لازم برای ایجاد مناطق صنعتی در لبنان ملزم کرده است. این شرکت هندی که در زمینه تسلیحاتی با ارتش اشغالگر قدس همکاری می کند، زمینه ساز این نفوذ شده است.

شرکت هندی «ماهیندرا» که برای ایجاد مناطق صنعتی در منطقه بقاع (شرق) و جنوب لبنان طرح های مشورتی ارائه می کند، فعالیت های گسترده ای در سرزمین های اشغالی با رژیم صهیونیستی دارد.

این شرکت هندی بخشی از فعالیتش در فلسطین اشغالی، تجاری و نیز صنعتی است که رویکرد نظامی و امنیتی آن واضح است.

ارتباط و همکاری گروه ماهیندرا با رژیم صهیونیستی، پنهان و سری نیست بلکه اطلاعات آن، در پایگاه رسمی این شرکت و همچنین در رسانه های صهیونیستی منتشر شده است. گروه ماهیندرا، عرضه کننده خدمات ویژه یک شرکت برای موسسه صادارت اسرائیل است که زیر نظر وزارت کار این رژیم فعال است و به این موسسه و شرکت های صهیونیستی برای ورود به بازار هند کمک می کند.

همکاری با شرکت آمریکایی اسرائیلی «کومفرس»، فعال در زمینه ایجاد مراکز تحقیقات و توسعه در فلسطین اشغالی و شرکت صهیونیستی «رافائل ادونس دیفنز سیستم»، فعال در زمینه ساخت سلاح و فناوری های نظامی برای ارتش اشغالگر صهیونیستی، از جمله فعالیت های شرکت هندی ماهیندرا در فلسطین اشغالی است.

این شرکت به تازگی در ساخت سامانه «گنبد آهنین» و تامین انواع سلاح های پیشرفته زرادخانه ارتش رژیم صهیونیستی، همکاری داشته است.

با وجود این اطلاعات آشکار، اکنون خطر ورود این شرکت هندی به بازار لبنان از جنبه های مختلف به ویژه امنیتی، به خوبی احساس می شود زیرا به شرکای امنیتی دشمن اجازه می دهد در لبنان با آزادی فعالیت کنند. حضور این شرکت هندی در لبنان، نقض قوانین تحریم اسرائیل است، قوانینی که حضور این نوع شرکت ها را در لبنان که با ماشین کشتار دشمن صهیونیستی همکاری می کنند، منع کرده است.

الاخبار به نقل از حسین الحاج حسن، وزیر صنعت لبنان نوشت: ماهیندرا هیچ ارتباطی با وزارت صنعت لبنان ندارد بلکه سازمان ملل متحد، شرایط فعالیت آن را در لبنان فراهم کرده است. بخش های صنعتی که شرکت هندی ماهیندرا در آنها فعالیت خواهد کرد، در مناطق حساس لبنان در منطقه بقاع و جنوب لبنان مانند بعلبک، هرمل و الزهرانی قرار دارند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس