بخشی از فیلم قاتل اهلی در مشهد می‌گذرد و کیمیایی طی چندین سفر به مشهد لوکیشن هایی را در این شهر مد نظر قرار داده‌است.

پسر «شهرام ناظری» با پسر «مسعودکیمیایی» همبازی شدگروه فرهنگی مشرقی - فیلم تازه مسعود کیمیایی اوایل خردادماه کلید می خورد و کاراگاه آزاد فیلم شلوغ‌ترین روزهای خود پشت سر می‌گذارد. قاتل اهلی مسعود کیمیایی قرار بود ششم فرودین کلید بخورد اما به دلیل شیوه انتخاب متفاوت بازیگران و مشکلات مالی تولید فیلم از روزهای نخست سال به روزهای نخست خردادماه موکول شد. به گزارش مشرق، یکی دیگر از عوامل تعویق فیلمبرداری حساسیت های کیمیایی برای تغییرات ظریف در فیلمنامه است. در بازنویسی‌های نهایی کیمیایی برخی از مسائل روز سیاسی - اجتماعی را چاشنی فیلمش کرده است. علت شلوغی دفتر کارگاه ازاد فیلم این است که بازیگران بسیاری این روزها سراغ مسعود کیمیایی می‌روند.

 یکی از نقش های اصلی قاتل اهلی یک خواننده است . بخشی از فیلم به موسیقی می پردازد. به همین دلیل مسعود کیمیایی در این مدت با چند خواننده برای بازی در این نقش مذاکره کرد و در نهایت به جای انتخاب یک خواننده پاپ «حافظ ناظری» پسر «شهرام ناظری» را برای اجرای این نقش انتخاب کرد. یکی دیگر از نقش های اصلی فیلم قاتل اهلی را پولاد کیمیایی بازی می کند. حضور فرزند شهرام ناظری در کنار فرزند مسعود کیمیایی اتفاق مهم قاتل اهلی است. پولاد کیمیایی، فرهاد اصلانی، لعیا زنگنه، عزت اله انتظامی و امیر جدید و امیر آقایی از سایر بازیگران این پروژه هستند.

داستان فیلم قاتل اهلی روایت حوانی است به نام فرید که یتیم بوده و در شرایط خاصی قرار گرفته است. این جوان با استفاده از فرد ثروتمند و بانفوذی به نام سروش می خواهد یکشبه ثروتمند شود. بخشی از فیلم قاتل اهلی در مشهود می گذرد و مسعود کیمیای ی طی چندین سفر به مشهد لوکیشن هایی را در این شهر مد نظر قرار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    0 0
    به به چه شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس