به نظر می رسد پس از مهاجم آفریقایی النصر،مودیبو؛ جدی ترین مهره خطرناک عربستانی ها در راه رسیدن به دروازه ذوب آهن هافبکی باشد که در کارنامه اش سابقه گلزنی برابر تیم ملی آرژانتین ئرا دارد.

هافبکی که به آرژانتین گل زدهگروه ورزشی مشرق - یکی از مهره‌های کارساز النصر در تقابل امشب با ذو‌ب‌آهن هافبک- مهاجمی است که سابقه گلزنی برابر تیم‌ملی آرژانتین را دارد؛ بازیکنی 29ساله و چپ‌پا که یک‌بار دروازه پرسپولیس حمید درخشان را باز کرده و با تجربه‌ای که دارد، تاثیرگذار نشان می‌دهد.

وقتی دروازه لاتزیو فرو ریخت

آدریان میرژفسکی 176سانتی‌متری این فصل برای النصر 16بازی انجام داده اما طی همین بازی‌ها موفق به زدن هشت گل شده است.

آدریان چپ‌پا اصولا یک هافبک طراح است که قابلیت‌ بازی در گوش‌ها را نیز دارد. میرژفسکی طی سال‌های2011 تا 2014 برای ترابوزان‌اسپور در لیگ‌برتر ترکیه 85بازی انجام داد و 9گل به ثمر رساند.

بهترین فصل فوتبالی این هافبک- مهاجم در سال2013 رقم خورد، آنجا که برای ترابوزان در لیگ اروپا به دربی‌سیتی ایرلند، کوکسی‌ آلبانی و لاتزیوی ایتالیا گل زد.

گل تاریخی

میرژفسکی در عرصه ملی تا سال2015 پیراهن لهستان را بر تن کرد. آدریان آخرین گل‌های ملی‌اش را در سال‌های2012 و 2013 به مونته‌نگرو و سن‌مارینو زد. با این حال ارزشمندترین گل او در سال2011 درون دروازه آرژانتین رویید.

یکشنبه 15خردادماه سال1390 میرژفسکی در دیدار دوستانه لهستان برابر آرژانتین با ضربه دقیقه26 خود به تاریخ فوتبال کشورش پیوست در حالی که نتیجه نهایی پیروزی 2 بر یک لهستانی‌ها بود. از به ثمر رسیدن این گل تاریخی چهار سال و 10ماه و 15روز می‌گذرد.

2گل آسیایی در دقیقه33

میرژفسکی سال پیش در لیگ قهرمانان آسیا شش بازی برای النصر انجام داد و طی 509دقیقه دو گل زد.

آدریان اولین گل آسیایی‌اش را به سوشا مکانی و پرسپولیس زد. سه‌شنبه 26اسفندماه سال1393 میرژفسکی گل اول دیدار النصر برابر شاگردان حمید درخشان را(33) به ثمر رساند تا آغاز آتش‌بازی تیمش مقابل قرمزهای تهران باشد. یک‌سال و یک‌ماه و سه روز قبل النصر پرسپولیس را در هفته سوم لیگ قهرمانان 3 بر صفر شکست داد.

آدریان برای اینکه گل دوم آسیایی‌اش بروید فقط دو هفته صبر کرد. این لهستانی‌ ریزنقش در تقابل با بنیادکار گلی سه‌امتیازی زد تا نشان دهد کارش را بلد است. جالب اینکه این‌بار هم گل آدریان در دقیقه33 بازی با ازبک‌ها در تاشکند رویید.

آیا امشب آدریان در تقابل با ذوب‌آهن برای سومین‌بار موفق به زدن گل آسیایی می‌شود؟ امیدواریم که چنین اتفاقی روی ندهد.دیدار دو تیم ساعت 21 در عمان آغاز می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس