کد خبر 559333
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸

عضو کمیته اصولگرایی مجلس دهم، جلسات مستمر این کمیته با آیت‌الله موحدی کرمانی، لاریجانی و منتخبین ادوار و غیر ادوار مجلس دهم را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، حمیدرضا فولادگر عضو کمیته اصولگرایی مجلس دهم در خصوص جلسات کمیته اصولگرایان برای تشکیل فراکسیون واحد اصولگرایی گفت: به کمیته هفت نفره ۳ نفر دیگر نیز اضافه شده‌اند، بنابراین اعضای این کمیته به ۱۰ نفر افزایش یافته است.

نماینده مردم اصفهان گفت: بنده، آقای دهقان و آقای کوهکن به این کمیته اضافه شده‌ایم و جلسات کمیته ادامه دارد.

وی با اشاره به جلسات مستمر کمیته هفت نفره با آیت‌الله موحدی کرمانی گفت: پس از تعیین نتایج مرحله دوم انتخابات مجلس، همه منتخبین اصولگرا با سلایق مختلف سیاسی و مستقلانی که مایل نیستند به فراکسیون اصلاح‌طلبان بپیوندند، در همایش بزرگ اصولگرایان حضور خواهند یافت تا فراکسیون فراگیر و واحد اصولگرایی تشکیل شود.

عضو کمیته اصولگرایان اظهار داشت: اعضای کمیته ۱۰ نفره به صورت موردی جلساتی را با آقای لاریجانی داشته‌اند، اما کل اعضای کمیته جلسه‌ای با آقای لاریجانی برگزار نکرده‌اند.

وی با اشاره به جلسات گروه‌های سیاسی مختلف اصلاح‌طلب و اصولگرا با لاریجانی گفت: اقای لاریجانی تقریبا با تشکیل فراکسیون واحد اصولگرایی به شرط اینکه سلیقه خاص میاندار فراکسیون نباشد و همه سلایق سیاسی در فراکسیون حضور یابند، موافقت کرده است.

فولادگر ادامه داد: کمیته هفت نفره هم جلساتی با منتخبین مجلس دهم که در مجلس نهم حضور دارند، همچنین منتخبین ادوار و غیر ادوار مجلس دهم داشته است.

عضو کمیته اصولگرایان گفت: اصلاح‌طلبان نیز جلساتی را با منتخبین داشته‌اند.

وی گفت: هر دو جریان منتظر نتیجه مرحله دوم انتخابات مجلس هستند، زیرا مرحله دوم انتخابات است که تعیین می‌کند کدام فراکسیون اکثریت را در مجلس دهم در اختیار خواهد داشت.

فولادگر اظهار داشت: اصلاح‌طلبان نیز تلاش دارند تا با ائتلاف با حامیان دولت، فراکسیون امید را در مجلس دهم تشکیل دهند.

عضو کمیته اصولگرایان در خصوص موافقت یا عدم موافقت طیف پایداری اصولگرایان با حضور مستقلان در فراکسیون واحد اصولگرایی مجلس دهم، تصریح کرد: برخی اعضای جبهه پایداری در کمیته اصولگرایی حضور دارند و شکل‌گیری فراکسیون واحد را پیگیری می‌کنند. طبعا مخالفتی از جانب پایداری‌ها با این امر وجود ندارد.

وی افزود: باید فراکسیون واحد اصولگرایی در مجلس دهم شکل گیرد تا بتوانیم در انتخابات هیات رئیسه و روسای کمیسیون‌ها تاثیرگذار باشیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس